virker i netscape, men ikke i IE?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-03 00:14

Kan nogen forklare mig for dette ikke virker i IE?
Det virker fint i netscape...

http://www.bpfc.dk/andre/bpfc/default4.html

MVH
Frank Sørensen

Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-03 00:28

Skal måske lige siges at det er baggrundsbilledet af græsset som skal være i
bunden uanset vinduets størrelse.

MVH
Frank Sørensen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 29-01-03 00:30

"Frank Sørensen" wrote:

> Kan nogen forklare mig for dette ikke virker i IE?
> Det virker fint i netscape...
>
> http://www.bpfc.dk/andre/bpfc/default4.html

Nu skal jeg ikke gøre mig for klog,
men jeg tror at IE vil have en højde på tabellen, ="100%"

Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-03 00:31

> Nu skal jeg ikke gøre mig for klog,
> men jeg tror at IE vil have en højde på tabellen, ="100%"

Helt iorden kan bruge alle forslag
men jeg har sat højde på tabellen til 100% i css'en.

Andre bud?

MVH
Frank Sørensen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-01-03 00:30

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk>
> Kan nogen forklare mig for dette ikke virker i IE?
> Det virker fint i netscape...
>
> http://www.bpfc.dk/andre/bpfc/default4.html

- næææ... har ingen bud. Men du kan jo lave det step-by-step og teste
undervejs og se hvor det går galt ... Jeg vil gerne høre forklaringen!

ras

Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-03 00:33

> - næææ... har ingen bud. Men du kan jo lave det step-by-step og teste
> undervejs og se hvor det går galt ... Jeg vil gerne høre forklaringen!

Ja det er godt nok mystisk ik? Har aldrig før lavet noget som ikke virkede i
IE men til gengæld virker perfekt i netscape... meget mystisk

Frank Sørensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-01-03 01:35

On Wed, 29 Jan 2003 00:32:44 +0100, Frank Sørensen wrote:

> Ja det er godt nok mystisk ik? Har aldrig før lavet noget som ikke
> virkede i IE men til gengæld virker perfekt i netscape... meget
> mystisk
>
> Frank Sørensen
Prøv at se på nedenstående link. Virker 100% i alle gecko baserede
browsere og opera 6.x, men altså ikke i exploder.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

Kunne du tænke dig at lære Python? Så deltag i vores studiekreds.
Se mere her: http://www.datanom.net/python

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 29-01-03 00:21

"Frank" == Frank Sørensen <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> writes:

> Kan nogen forklare mig for dette ikke virker i IE?
> Det virker fint i netscape...

Det ville hjælpe en del, hvis du kunne fortælle *hvad* der ikke
virker. Efter dit stylesheet at dømme, vil jeg skyde på at der er en
50-60% chance for at det der ikke virker er MSIE's alternative
opfattelse af hvad relativ højde og bredde er angivet i forhold til.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/index.html>

Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-03 00:35

> [...]

> 50-60% chance for at det der ikke virker er MSIE's alternative
> opfattelse af hvad relativ højde og bredde er angivet i forhold til.

Har du en løsning på den problematik?

MVH
Frank Sørensen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 29-01-03 00:43

> det er baggrundsbilledet af græsset som skal være i
> bunden uanset vinduets størrelse.

> Efter dit stylesheet at dømme, vil jeg skyde på at der er en

> Har du en løsning på den problematik?

På stående fod kan jeg ikke finde på andet end at bruge en DOPCTYPE
der sætter MSIE i standards-compliant mode, men spørg mig igen i
morgen.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/index.html>

Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-03 01:01

Fandt en løsning. meget simpelt faktisk - men sådan er det jo tit når man
stirrer sig blind på det *g*
Jeg skulle simpelthen bare sætte bottom baggrunden på td'en istedet for en
nestet tabel.

Resultatet er her:
http://www.bpfc.dk/andre/bpfc/default5.html

MVH