Skal Flashe en bios med XP styresystem
Fra : Bo Hedegaard

Dato : 28-01-03 22:07

Hej alle.
Jeg skal flashe en bios på et QDI MB.
Men......hvordan får jeg bootet med et XP styresystem, jeg har kigget lidt
efter det på nettet, og fundet et program som laver 6 Floppy'er.
Der må da være en nemmere måde, eller ..?

Mvh
Bo Hedegaard.

Fra : Martin K

Dato : 28-01-03 22:37

Bo Hedegaard wrote:
> [...]
> lidt efter det på nettet, og fundet et program som laver 6 Floppy'er.
> Der må da være en nemmere måde, eller ..?

Bootdisk.com er løsningen. De har een speciel disk der kan benyttes. Jeg har
brugt den flere gange med succes.

--
Martin K

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 28-01-03 23:36

Hej Martin.
Tak for det. Virkede perfekt
Mvh
Bo Hedegaard

Fra : Madsen

Dato : 29-01-03 01:17

Bo Hedegaard skrev:

> Der må da være en nemmere måde, eller ..?

Smid en diskette i diskettedrevet, højreklik på A-drevet inde i
My Computer og vælg punktet Format. Placer et flueben i 'Create
an MS-DOS startup disk'.

Madsen.