Asus A7V333 og stor cpu.
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-03 18:50

Hejsa.

Ved i om et Asus a7v333 med bios
10-29-2002 V. "1015 acpi",
kan kører med en XP'er med 333fsb.

Fra : Jerry og Pia

Dato : 28-01-03 20:20

teck ud på asus hp om du har den rigtig revision på boardet til dette, da
det kan variere for det pågældende bundkort.

mvh jerry

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-03 22:26

>teck ud på asus hp om du har den rigtig revision på boardet til dette, da
>det kan variere for det pågældende bundkort.
Thx, men jeg kunne ikke finde nogen info, men det kunne være at
der var nogen der kørte med en 333fsb cpu, er der ???

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 29-01-03 12:15

> Thx, men jeg kunne ikke finde nogen info, men det kunne være at
> der var nogen der kørte med en 333fsb cpu, er der ???

Du går ind på denne side:
http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx vælger "Query by
Motherboard". Under "CPU Socket Type of Motherboard" vælger du Socket A, og
til sidst A7V333 under "Motherboard Model".
Så kommer der en fin og overskuelig side, hvor du kan se hvilke rev. af dit
motherboard der understøtter 333 fsb cpu'er og hvilken BIOS ver.

Mvh.

Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-03 12:34

> [...]
>Så kommer der en fin og overskuelig side, hvor du kan se hvilke rev. af dit
>motherboard der understøtter 333 fsb cpu'er og hvilken BIOS ver.

Magen til service skal man lede længe efter, mange tak.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 05-02-03 17:04

Ja, det er fino, ideen er ok, men linket vil ikke herfra..

Henrik

Fra : Martin

Dato : 23-02-03 11:59

> [...]
dit
> motherboard der understøtter 333 fsb cpu'er og hvilken BIOS ver.

Vrææææl.. Har en TB revB 1700+.. og et rev 1.01 af omtalte bundkort..
Virker ikke sammen, windows _kan_ køre, men ville køre hurtigere hvis der
var håndsving på computeren. Så den TBred kører nu sølle 1250MHz (man skulle
skamme sig.. den er ifølge sælgeren god for min 2,2GHz) på et oldnordisk
Asus A7V-E bundkort med 100MHz fsb. Bliver af windows genkendt som en Duron,
Bios siger Athlon, men hva.. der er den omtrend dobbelt så hurtig som en
1GHz duron af den nye aftapning.
Alt ialt.. 549,- pist borte og væk.

-Martin

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-04-03 15:18

On Wed, 29 Jan 2003 12:15:20 +0100, "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>Så kommer der en fin og overskuelig side, hvor du kan se hvilke rev. af dit
>motherboard der understøtter 333 fsb cpu'er og hvilken BIOS ver.

Jeg har så fået at vide at A7v333 kun kan kører 333 Mhz på rammene og
ikke på selve CPU'en. Dvs at man maks kan komme til at kunne kører med
en AMDThoroughbred på de bundkort.
Flemming Jacobsen