operation i morgen
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-01-03 18:29

Godaften.

Så er det i morgen Nicki skal ha' opereret sine analkirtler væk, jeg har det
ikke særlig godt ved tanken, men jeg må jo bare tænke at det er det bedste
for ham.

Han skal derned allerede fra morgen stunden af, så jeg har sørget for at
lavet aftaler med veninder osv for at få dagen til at gå, ellers kender jeg
mig selv ret, til jeg vil gå og være endnu mere nervøs end jeg nu nok skal
blive alligevel.

mange hilsner fra

Bolette og stakkels Nicki

Fra : Mallo

Dato : 28-01-03 20:22

> [...]
det
> ikke særlig godt ved tanken, men jeg må jo bare tænke at det er det bedste
Kære Bolette.
Jeg har selv været til dyrelægen med Maggies kirtler lige da vi fik hende.
De blev ikke tømt grundet tynd afføring (stress mm.) så dyrelægen måtte lige
have plastichandskerne frem.. yum yum.. lækker omgang.
I samme ombæring snakkede vi lidt om det at få dem fjernet (Jeg stiller
altid tons af spørgsmål dernede, og de er yderst søde og rare til at give
tid til at svare) i så fald at det blev ved.
Han forklarede om selve operationen og jeg fik ikke indtrykket af at det gav
større komplikationer. Dvs. jeg tror ikke der er stor grund til at være
nervøs. Han har jo nok lidt ondt i nummeren, men det går over.
Jeg tænkte, at det måske kunne give dig lidt ro, da det _aldrig_ er sjovt
når ens kære skal "under kniven" så at sige!

De bedste hilsner herfra og selvfølgelig skal det nok gå. :)
Mallo & Mags.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-01-03 21:09

Hej Mallo

"Mallo" <a@b.cd> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg tænkte, at det måske kunne give dig lidt ro, da det _aldrig_ er sjovt
> når ens kære skal "under kniven" så at sige!

Tak for de beroligende ord, det er altid noget man kan bruge når man er
nervøs, tak.

Jeg kender en anden hund der også har fået dem fjernet, så jeg har
selvfølgelig hørt lidt om det, + at dyrlægen har fortalt og gjort ved, men
det er som du siger, det er aldrig sjovt at skulle udsætte sin elskede lille
hund for noget man ved kommer til at gøre ondt.

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Karina og Christian

Dato : 28-01-03 20:57

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
[klip]
Hejsa Bolette

> [...]
det
> ikke særlig godt ved tanken, men jeg må jo bare tænke at det er det bedste

Jeg kan godt forstå, at du ikke synes særlig godt om at skulle aflevere din
hund til operation i morgen. Jeg vil i den anledning lige sige, at Vaks for
år tilbage har fået fjernet sine analkirtler - naturligvis også ved en
operation. Vi fik ham tilbage fra dyrlægen i fin form. Operationen gik fint,
og det kommer den bestemt også til at gøre for Nicki, det er jeg helt sikker
på - og tænk på, at de gener han har haft - dem er han nu helt fri for.

De bedste ønsker.

Karina og Vaks, der siger noget i retning af vuf vuf - det er slet ikke så
slemt - jeg snakker af erfaring

--
NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail
----

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-01-03 09:13

Godmorgen

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Så er lille Nicki afleveret hos dyrlægen, og sjovt var det altså ikke skulle
jeg lige hilse og sige fra mig selv af. For det første ved jeg hvor meget
Nicki hader dyrlægen, og for det andet, var det rigtig ubehageligt at se ham
efter han havde fået to beroligende sprøjter. Vi fik lov til at sidde med
ham ude i venteværelset med ham indtil han var faldet fuldstændig til ro. Og
ro det blev der, han faldt helt sammen som en østers, og lå bare der, uhhh
hvor var det vemmeligt.
Nå, men nu er han der, og det går forhåbenlig godt. Vi skal hente ham igen
16.15, så det glæder jeg mig naturligvis til.

Jeg skriver selvfølgelig og fortælle hvordan det gik og hvordan han har det
hvis nogen skulle være interesseret i at høre det?.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-01-03 09:38

> [...]
han har det
> hvis nogen skulle være interesseret i at høre det?.

Hej Bolette

Forstår godt at du tæller timerne til du kan hente Nicki igen!!
Godt du har allieret dig med nogle veninder, så du måske bare et
par minutter ad gangen, kan tænke på andet end din lille "baby"!
Men jeg er nu sikker på, at alt forløber godt og at Nicki snart
er på poterne igen og fuldt parat til alle de narrestreger, der
gør lige netop ham så speciel!!

mvh Eva

Fra : Mallo

Dato : 29-01-03 17:37

> [...]
det
> hvis nogen skulle være interesseret i at høre det?.

HOV HOV! Klokken er nu 17.35 og intet er skrevet.. Du kan tro der er
interesse Bolette! Nøøjj hvor jeg kender det. Man går fuldstændig i spåner
bare dyret piver lidt.. Og når vi så taler operation + at Nicki hader
dyrelægen.. jøsses. Det skær så det svir! Det gør det ihvertfald på mig når
vapperen her piver! Skriv fluks og fortæl hvordan Nicki har det / samt dig
selv.
Bedste hilsner Mallo.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-01-03 17:26

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

Så er Nicki hjemme igen, hvilken er en MEGET skøn ting. Operationen er
forløbet som den skulle, og Nicki ser også ud til at have det okay. Han er
selvfølgelig meget groggi, og ligge bare i sin kurv og slapper af midt på
gulvet, så vi kan holde øje med ham.

Dyrlægen roste Nicki, og sagde at han var en meget nem og sød hund ( det
behøvede han såmen ikke at fortælle, det vidste vi jo allerede ), og det
er jo lige hvad en hunde ejer elsker at høre om sin hund, så jo jo da, vores
dyrlæge er skam en rar fætter .

Tak for alle der har skrevet og mundret mig lidt op, det varmer altid.

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki ( det lille skvat )

Fra : Mallo

Dato : 29-01-03 18:02

> [...]
vores
> dyrlæge er skam en rar fætter .
>
> Tak for alle der har skrevet og mundret mig lidt op, det varmer altid.

Godt at høre... At få analkirtler fjernet lyder gerne mere voldsomt end hvad
det er, og jeg er glad for at alle kom så godt igennem det..:)
Tons af mors kærlighed, en god godbid og _ingen_ opmuntrende klap bagi - er
hvad han har brug for..lol..

Hav det godt - stor vov hilsnen herfra.
Mallo.