Skærme
Fijala 3554
ATT: "JH"
Fra : / / dentro / /

Dato : 28-01-03 18:14

Nu har jeg endelig fået den nye skærm leveret. Efter 12 dage ringede jeg og
rykkede. De lovede at de ville sende skærmen (var åbenbart ikke blevet
gjort). Antaservice sagde de havde skrevet 2 mails til mig, men dem havde
jeg altså ikke modtaget.

Men der er også problemer med denne nye skærm! Problemet er det samme som
dit JH - nemlig at der er lyse halvcirkler i kanten af skærmen når den viser
et sort billede. Jeg har fire styks! En for oven og for neden, og en i hver
side.

Jeg er bestemt ikke tilfreds med dette, og ville derfor høre om du fik din
byttet JH?

/ / dentro / /

Fra : JH

Dato : 29-01-03 11:07

Hej

Jeg har fejlmeldt skærmen hos antaservice, men har endnu ikke hørt noget fra
dem. De får resten af ugen til at vende tilbage, før jeg kontakter dem.

Det med de lyse halvcirkler på sort baggrund, var ikke mit største problem.
Dem ville jeg godt kunne leve med. Jeg undrer mig dog over om det kun er et
samsung problem, eller det også gør sig gældende for andre producenter. Har
nogle af i andre derude erfaringer med dette ?

Nu er jeg begyndt at undre mig hvordan det kan være at T modellen bliver
rost til skyerne når S modellen er så tvivlsom. Der må jo være en enorm
kvalitetsforskel ned til S modellen. Det mærkelige er dog at den tidligere
model 151S også blev rost af mange. Gad vide om 152S ikke har samme panel
som 151S... eller måske har 152S fået nogle "dårlige" paneler som tidligere
er sorteret fra, og nu bare skal sælges i en pæn indpakning (designet).

Måske andre kunne bidrage med deres erfaringer ?

JH