Foto
IBM760 5420
Teil 3020
God webshop m.m. ?
Fra : Kent

Dato : 28-01-03 17:09

Hej

Indenfor den nærmeste fremtid vil jeg have købt
mig et Canon Powershot G3. Jeg vil derfor gerne,
hvis du kunne anbefale mig en webshop med god
service. For mig er god service vigtigere end prisen,
selvom man jo altid gerne vil have det billigt . Der
er bare ikke meget ved at spare 400 kr., hvis butikken
så har en dårlig service og evt. må lukke inden et
år. Jeg tænker især på service ved garantireparationer.

Jeg har hørt lidt om www.digital4u.dk. Nogle der har
gode/dårlige erfaringer med dem? De er meget billige
og har et bredt og dybt sortiment, men jeg kender ikke
noget særligt til dem.

Andre?

Hvad koster det egentlig at købe noget pr. efterkrav?
Jeg kunne selvfølgelig bare spørge på posthuset, men
hvis nu lige én eller anden vidste det?

Vh
Kent

Fra : Kenneth

Dato : 28-01-03 17:42

> Hvad koster det egentlig at købe noget pr. efterkrav?
> Jeg kunne selvfølgelig bare spørge på posthuset, men
> hvis nu lige én eller anden vidste det?

Prøv www.postdanmark.dk

Jeg købte mit D60 hos kamerahuset i KBH, og jeg synes, de yder en god
service. For mig var service også vigtigere end prisen, hvis man evt. en
dag, skal have noget repareret, så dem kan jeg anbefale.

Kenneth
http://www.ziax.dk