Aopen AX4PE Max
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-01-03 16:27

Er der nogne her i gruppen der ved hvornår dette kort kommer i
handlen i DK, og evt. hvem der vil forhandle det.

Det figurerer på www.edbpriser.dk , hvor kun SHG har det på
programmet. Kigger man derimod på www.shg.dk kan man se at
det i hvert fald ikke er Max-udgaven de sælger.

Alternativt vil jeg meget gerne høre om forhandlere i Europa der
sælger kortet (og tager VISA i deres web-shop).

På forhånd tak!
/Jakob

Fra : Morten

Dato : 28-01-03 19:14

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> programmet. Kigger man derimod på www.shg.dk kan man se at
> det i hvert fald ikke er Max-udgaven de sælger.

Hej Jakob

Aopen AX4PE MAX har været i handlen siden oktober/november. Boardet findes i
to versioner; AX4PER samt AX4PE MAX.Jeg ved at SHG forhandler MAX-versionen
(De har det til kr. 1.399,-), men jeg kan også se at de info som står om
boardet på SHG's hjemmeside er fejlagtige. Jeg skal forsøge at få dette
rettet snarest muligt.

Iøvrigt et rigtigt godt board som jeg gerne selv ville eje!

Med venlig hilsen

Morten Bartholomæussen
Produktansvarlig for Aopen hos Unit Data / Rosenmeier Periferi (distributør)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-01-03 20:26

"Morten" <mb_dk@get2net.dk> du skrev:
> [...]
> (De har det til kr. 1.399,-), men jeg kan også se at de info som står om
> boardet på SHG's hjemmeside er fejlagtige. Jeg skal forsøge at få dette

Ok! - det lyder jo positivt. Det er dog lidt mærkeligt, for jeg har spurgt shg om
de havde planer om at tage boardet hjem (Max-versionen), og har fået at vide
at det havde de ingen planer om (jeg spurgte for ca. 14 dage siden!)

> Iøvrigt et rigtigt godt board som jeg gerne selv ville eje!

Jeg synes det ser rigtig fedt ud med nærmest alle tænkelige features og onboard
gejl.

Kan du måske svare på om der altid følger spdif modulet (optisk/coax in/ud)
med til kortet (igen i Max versionen)?

/Jakob

Fra : Morten

Dato : 28-01-03 21:12

"Jakob Jeppesen" <jakob.jeppesen@FJERNstofanet.dk> wrote:
> [...]
vide
> at det havde de ingen planer om (jeg spurgte for ca. 14 dage siden!)

Mystisk, men du kan i hvert fald bestille det board til kr. 1.399 - det er
Max-versionen, selvom det ikke fremgår af deres side.

> Kan du måske svare på om der altid følger spdif modulet (optisk/coax
in/ud)
> med til kortet (igen i Max versionen)?

Det følger ikke med, men kan købes seperat.

/Morten

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-01-03 12:35

"Morten" <mb_dk@get2net.dk> wrote in message news:TfCZ9.46986$Hl6.6013159@news010.worldonline.dk...

> Mystisk, men du kan i hvert fald bestille det board til kr. 1.399 - det er
> Max-versionen, selvom det ikke fremgår af deres side.

Det gør jeg så

> in/ud)
>
> Det følger ikke med, men kan købes seperat.

Hvor ? - det ser i hvert fald ikke ud til at shg har den.

/Jakob

Fra : Morten

Dato : 29-01-03 19:58

> Hvor ? - det ser i hvert fald ikke ud til at shg har den.

Vi har den på lager. Prøv evt. at spørge SHG.dk om det ikke var noget som de
kunne bestille hjem.

/Morten

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-01-03 20:27

> Vi har den på lager. Prøv evt. at spørge SHG.dk om det ikke var noget som de
> kunne bestille hjem.

Ok - det prøver jeg.

Det er vel ikke muligt at handle direkte ved jer som "menig mand"?

/Jakob

Fra : Morten

Dato : 30-01-03 18:03

"Jakob Jeppesen" <jakob.jeppesen@FJERNstofanet.dk> wrote in:
> Ok - det prøver jeg.
>
> Det er vel ikke muligt at handle direkte ved jer som "menig mand"?

Nej det er kun forhandlere, som kan handle hos os.

/Morten