cdkey til diablo 2
Fra : dennis-hansen@tdcads~

Dato : 28-01-03 15:01

I need help!!!!!!!!!!!!

Jeg har brug for en cdkey til diablo 2 for den jeg har vil ikke spille
over blatte.net nedtur

og det skal ikke være til Diablo 2 Lord of Destruction
med kunne til den normal diablo 2

Piz!!!!!!!!!!!!!

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 28-01-03 15:23

<dennis-hansen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> over blatte.net nedtur
>
> og det skal ikke være til Diablo 2 Lord of Destruction

Gå ned og køb spillet, der er ingen her der vil give dig en Original key.

Fra : Camain

Dato : 28-01-03 17:15

Prøv f.eks www.softxchange.dk
Der kan du ofte finde billige spil incl. Diablo2

Hvis den du har ikke virker via Battle.net kan det skyldes flere ting.
1. Du har givet den videre til andre som så bruger den.
2. Du har en ulovlig nøgle, genereret med en "key-gen"
3. Du har forbrudt dig gentagne gange mod reglerne og dermed fået din key
bannet
De 3 ovenstående er så aldeles selvforskyldte og kalder ikke på medlidenhed.
Hvis ingen af ovenstående er grunden og du er legal ejer af Diablo2, je så
er der kun en ting at gøre:
http://www.blizzard.com/support/?id=adt0133p

Her kan de hjælpe dig med at få fat i en ny key..

Regards

Jesper B.

Fra : FSO

Dato : 29-01-03 00:43

On 28 Jan 2003 14:01:20 GMT, dennis-hansen@tdcadsl.dk wrote:

>Jeg har brug for en cdkey til diablo 2 for den jeg har vil ikke spille
>over blatte.net nedtur

Køb dine egne spil... tro ikke du får medlidenhed her.

Håber du får en trojaner/keylogger, når du nu henter din bot for at
abuse din eventuelle key.

For det er jo klart at der vil ikke gå 2 dage, så er du igang med alt
hvad der hedder cheats på bnet.

Een gang cheater, altid cheater

FSO

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 29-01-03 22:08

"FSO" <spam@spam.spam> wrote in message

> [...]
> abuse din eventuelle key.
>
> For det er jo klart at der vil ikke gå 2 dage, så er du igang med alt

Okay, hvordan konkluderer du lige at han snyder ?

Fra : FSO

Dato : 30-01-03 02:07

On Wed, 29 Jan 2003 22:08:28 +0100, "Andreas Jeppesen"
<bundyBLAH@tabersvin.dk> wrote:

>Okay, hvordan konkluderer du lige at han snyder ?

Tjae hans cdkey virker ikke. Han er ikke kommet med en forklaring på
hvorfor hans cdkey ikke virker.

Det kan der jo så være flere grunde til.

Han er blevet tagget fordi han brugte en bot f.eks.
Han har ikke betalt for sit spil og prøvede en han fandt på nettet.
Han blev fanget i accounttyveri.

Jeg kan godt komme med flere, men er det ikke spild af tid?

FSO

Fra : arc@na

Dato : 05-02-03 04:49

dennis-hansen@tdcadsl.dk wrote in

> Jeg har brug for en cdkey til diablo 2 for den jeg har vil ikke spille
> over blatte.net nedtur

Prøv denne her:

http://www.amishrakefight.org/gfy/

arc@na