Kanonfedt band fra Aalborg - Spineless. Tj~
Fra : Brian Madsen

Dato : 28-01-03 14:14

Hej

Jeg har lige surfet lidt rundt på chart.dk og kigget lidt på nye bands. Jeg
er overbevist om at Spineless fra Aalborg vil få en stor fremtid på den
danske rockscene.

Tjek lige de her links ud:
http://makeashorterlink.com/?N32F45F33
Specielt www.spineless.dk

Der ligger et par covernumre inde på deres hjemmeside. Hvad synes I om deres
stil?

Mvh
BM

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 28-01-03 16:43

"Brian Madsen" <brisen98@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> er overbevist om at Spineless fra Aalborg vil få en stor fremtid på den

Det tillader jeg mig at tvivle på.

> [...]
> http://makeashorterlink.com/?N32F45F33
> Specielt www.spineless.dk
>
> Der ligger et par covernumre inde på deres hjemmeside. Hvad synes I om

Den er meget alternativ (og så har jeg vist ikke sagt for meget). Personligt
syntes jeg ikke de er værd at spilde tid på på nuværende tidspunkt (næppe på
noget tidspunkt).

Morten Nielsen

I'll see you on the dark side of the moon
-Pink Floyd

Fra : Henrik Berner

Dato : 28-01-03 17:54

"Morten H. Nielsen" <Holberg19@SLETDETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Personligt
> syntes jeg ikke de er værd at spilde tid på på nuværende tidspunkt (næppe

Hehe...

Delte anmeldelser må man sige - I øjeblikket skal siden og dens indhold
nok ikke overvurderes, vi er blot imponeret over at der er blevet lagt mærke
til den (tak Brian!). Vi lover at lægge studieindspilninger af eget
materiale ud på siden snarest muligt, hvis nogen skulle have lyst til at
høre på det...?

Mvh. Henrik
Ps. Brian - du kan jo passende oprette en fanklub for os - det lyder da til
at du blev imponeret!!!

Fra : Heidi

Dato : 28-01-03 18:39

Henrik Berner wrote:
> Ps. Brian - du kan jo passende oprette en fanklub for os -
> det lyder da til at du blev imponeret!!!

Står pc253 og 263 tæt på hinanden på Aalborg Universitet?

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-01-03 19:17

"Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in message
> Står pc253 og 263 tæt på hinanden på Aalborg Universitet?

Godt spottet.

/Nikolaj

Fra : Heidi

Dato : 28-01-03 19:17

Nikolaj Borg wrote:
> "Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in message
>
> Godt spottet.

Hva' ka' jeg sige - jeg må jo ikke ha' noget liv
Men jeg syntes bare den lugtede rimelig meget...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-01-03 10:32

> Hva' ka' jeg sige - jeg må jo ikke ha' noget liv
> Men jeg syntes bare den lugtede rimelig meget...

Det har du ret i. Jeg er bange for, at jeg også havde tjekket, hvis ikke du
havde gjort det. Nå ja, jeg tjekkede faktisk alligevel, bare for at se, om
du havde ret

Til de uindviede:
Brians indlæg blev sendt (NNTP-Posting-Host) fra studpc263.civil.auc.dk,
mens Henriks blev sendt fra studpc253.civil.auc.dk. Men det kan jo også
være, at spineless bare spiller musik af og for aalborgensiske
civiliingeniører.

Fordømt, nu giver jeg dem jo bare endnu mere opmærksomhed

/Nikolaj

Fra : Brian Madsen

Dato : 29-01-03 11:26

> [...]
> civiliingeniører.
>
> Fordømt, nu giver jeg dem jo bare endnu mere opmærksomhed

LOL...

Brian Madsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-03 20:59

> [...]
> http://makeashorterlink.com/?N32F45F33
> Specielt www.spineless.dk
>
> Der ligger et par covernumre inde på deres hjemmeside. Hvad synes I om

Tjahh, navnet passer da meget godt. Rygrad er der ikke meget af.

Hvad får du for dit indlæg?

- Martin

Fra : Brian Madsen

Dato : 29-01-03 11:30

> Tjahh, navnet passer da meget godt. Rygrad er der ikke meget af.
>
> Hvad får du for dit indlæg?

Ikke nogen større økonomisk gevinst....

Oprindeligt var det ment som en gimmick. Men folk har da lyttet på
"musikken" og givet deres uforbeholdende mening til kende. Samt de
(Spineless) har fået en del hits på deres hjemmeside og nogen opmærksomhed.

Jeg har hørt fra "pålidelige" kilder, at der snart skulle være flere numre
påderes hjemmeside. Der går endda rygter om at de snart udgiver en CD.....
))))

Mvh
Brian Madsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-01-03 14:41

> Ikke nogen større økonomisk gevinst....

Hvad så? 1½ l cola? :)

> [...]
> "musikken" og givet deres uforbeholdende mening til kende. Samt de
> (Spineless) har fået en del hits på deres hjemmeside og nogen

Hvis bandet selv havde skrevet og spurgt om en mening, havde det været i
orden. Men i mine øjne er din fremgangsmåde ikke lige måden at score
popularitet på. Det virker lidt lusket.

> [...]
numre
> påderes hjemmeside. Der går endda rygter om at de snart udgiver en

Så må vi da håbe de går i øvelokalet lidt oftere

- Martin

Fra : Mikkel Andersen

Dato : 06-02-03 01:45

Vil i se et fedt band, så tjeck www.stakemyclaim.net

De er også fra Aalborg og ja, jeg kender dem, men derfor kan de sgu da godt
være gode

Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Formand
www.GrimUngdom.dk
________________

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-01-03 17:23

"Brian Madsen" <brisen98@civil.auc.dk> wrote in message
> [...]
> "musikken" og givet deres uforbeholdende mening til kende. Samt de
> (Spineless) har fået en del hits på deres hjemmeside og nogen

Gimmicks er generelt ikke velkomne i dette forum. Indlæg fra bands er fint
nok, men gimmicks stinker langt væk af ham dersens forfatteren fra Fyn, som
er aldeles uønsket på usenet. Så næste gang er det nok smartere med et
indlæg i stil med: "Hej, vi hedder spineless. Hvad synes I om vores nye
demoer?"

/Nikolaj

Fra : Jørgen Bohr

Dato : 29-01-03 18:19

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er aldeles uønsket på usenet. Så næste gang er det nok smartere med et
> indlæg i stil med: "Hej, vi hedder spineless. Hvad synes I om vores nye

Ham forfatteren fra Fyn? Er det H.C. Andersen du tænker på? Han havde da
stor succes.

/Jørgen

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-01-03 19:01

In article <b192cm$mli$1@sunsite.dk>, JUB@i22.ku.dk says...

> "Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> som

> Ham forfatteren fra Fyn? Er det H.C. Andersen du tænker på? Han havde da
> stor succes.

Ikke i nyhedsgrupperne.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : - A

Dato : 29-01-03 22:31

On Wed, 29 Jan 2003 11:30:12 +0100, "Brian Madsen"
<brisen98@civil.auc.dk> wrote:

<............>

>Jeg har hørt fra "pålidelige" kilder, at der snart skulle være flere numre
>påderes hjemmeside. Der går endda rygter om at de snart udgiver en CD.....

Umuligt - det er da alt for tidligt?

--
"Hot shock waves charge the air...all heads are banging...fists
pumping

Fra : B|aze

Dato : 28-01-03 21:18

> Der ligger et par covernumre inde på deres hjemmeside. Hvad synes I om
deres
> stil?
>

> Mvh
> BM

Jeg vil have mine 30 sekunder tilbage...