Behovsteorier
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-03 13:22

Hejsa,

Jeg er blevet stillet en opgave hvor jeg skal inddrage de tre behovsteorier
i min besvarelse,
umiddelbart er det eneste jeg kan komme i tanke om, er Maslows pyramide som
jeg lærte om på HH,
men den indeholder 5 behov:

Selvrealisering
Egobehov
Socialtbehov
Tryghed og sikkerhedsbehov
Fysiske behov

Jeg har merit fra faget Salg & Service niveau D på
Mediegrafiker-uddannelsen, pga. min tidligere HH-uddannelse. Men jeg må
indrømme at jeg har et hul her :)

Kan I hjælpe mig på rette spor?

På forhånd tak,
Simon Justesen
This email has been scanned by Norton Antivirus 2003

Fra : Mikael Skaaning Søre~

Dato : 31-01-03 01:02

Jeg tror ikke det har noget med maslow at gøre!!