Til pigerne: Skal mænd have hår på brystet~
Fra : Tomgirl

Dato : 11-03-01 15:36

Hej piger *SMS*.

Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et barberet
mandebryst?

Knus

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
Website: http://home19.inet.tele.dk/tomgirl/

Fra : Hanne L

Dato : 11-03-01 15:46

Tomgirl skrev i en meddelelse news:98g2fg$oam$1@news.inet.tele.dk...

Kære Allan

> Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
> brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et barberet
> mandebryst?

Jeg er ligeglad med, om en mand har hår på brystet.
Han må dog hellere have _lidt_ hår end at ligne en abe

Til gengæld bryder jeg mig ikke om, at mænd barberer sig nogen
som helst andre steder end i ansigtet. Hverken på brystkassen eller
forneden. En mand, der er barberet omkring kønsdelene tænder mig
direkte af.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 13-03-01 00:12

> [...]
> som helst andre steder end i ansigtet. Hverken på brystkassen eller
> forneden. En mand, der er barberet omkring kønsdelene tænder mig

Hvad med under armene eller benene , fødderne , mellem øjenbrynene , nakken
eller ryggen ?

- Mvh
CeeJay .. der i dag baberede sig under armene.

Fra : Hanne L

Dato : 13-03-01 01:13

Christian 'CeeJay' Jensen skrev i en meddelelse news:98jl4t$aee$1@news.inet.tele.dk...

Hej CJ

> Hvad med under armene eller benene , fødderne , mellem øjenbrynene , nakken
> eller ryggen ?

Generelt har jeg den holdning, at hvor mennesker har hår, er det
nok meningen fra naturens side, at der skal være hår af en eller
anden årsag

Jeg bryder mig ikke om, når mænd barberer hår væk andre
steder end i ansigtet, hvis de ikke kan lide at have skæg.
Men så skal jeg da også ærligt indrømme, at jeg ikke er vild
med for meget hår på ryggen. Men er det der, kunne jeg ikke
drømme om at bede en kæreste barbere det væk for min skyld.
Jeg kan stadig huske min undren og fascination over al min fars
hår på ryggen, da jeg var en lille pige.
Men det var jo min far og ikke en kæreste.

Når det så er sagt, vil jeg da indrømme, at jeg barberer mine
egne hår på benene væk. Men det er først noget, jeg har gjort
de sidste 10 år, efter en veninde fortalte mig, hvor ucharmerende
de der lange sorte hår var *G*. Om vinteren bliver de nu
siddende. Det luner altsammen *S*.

Og så barberer jeg mig forneden. Hvad der startede som en
seksuel leg med min kæreste, er nu blevet et must for mig, da jeg
er begyndt at blive gråhåret dernede. Og _det_ er for meget *GG*.

> - Mvh
> CeeJay .. der i dag baberede sig under armene.

Venlig hilsen
Hanne L, som tænder på mænds hår under armene

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 14-03-01 04:15

> Venlig hilsen
> Hanne L, som tænder på mænds hår under armene

Jeg bryder mig ikke at bakterier får meget bedre fat når der er hårvækst under
armene.
Jeg er simplethen nødt til at fjene dem for ikke at stinke - Oceaner af vand
og sæbe slår ikke til.

Jeg kan forstå hvordan du kan tænde på det .. men for mig er det ikke noget
jeg gør for mit udseendes skyld - Jeg er nødt til det af hygieniske grunde.

Mellem at være barberet under armene og at stinke af sved vælger jeg at
barbere mig.

Det er i øvrigt noget nogle munke gør istedet for at bade. De barberer
simplethen alt .. ALT hår af kroppen (måske efterlader de øjenvipperne) også
behøver de ikke at bade regelmæssigt.

Jeg bemærrker da også at jeg efter at have barberet mig kan holde mig
velduftende i flere dage uden bad hvis jeg undlader at bade.
Men jeg undlader aldrig at bade frivilligt så det sker yderst sjældent og kun
når der ikke er adgang til at bad.

Mvh
CeeJay

Fra : Chokmah

Dato : 14-03-01 21:52

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> skrev i en meddelelse

> [...]

er du bi sexuel Christian ?

ja der er sgu en hvis charme over når tingen er naturlige

> Jeg bryder mig ikke at bakterier får meget bedre fat når der er hårvækst
under
> armene.
jamen Christina hver gang du barbere dig under armen - hvor der er temligt
tynd hud så flår du jo også et hud lag og jeg vil som dokors søn mene at der
er støre infektions fare ved det ind ved sved i armhulerne
> Jeg er simplethen nødt til at fjene dem for ikke at stinke - Oceaner af
vand
> og sæbe slår ikke til.
du kan få en deo i netto til 39 kr hvor der er 400 ML i eller knap en 1 L
der lukke porene - jeg bruger den til føderne vhis jeg går i sko .

> Jeg kan forstå hvordan du kan tænde på det .. men for mig er det ikke
noget
> jeg gør for mit udseendes skyld - Jeg er nødt til det af hygieniske
grunde.

ahh er det ikke mere pysologisk ? ind hygiennisk ?
jeg mener en voxen hetro seksuel mand der barbere sig under armen .... på
mig virker det lidt rigeligt optaget af sig selv ... men ok jeg er også fra
Jylland

> Mellem at være barberet under armene og at stinke af sved vælger jeg at
> barbere mig.
den rigtige deo !!!
men ok nu kan det selvføligt godt være ta du stinker abnormt meget og så
dømmer jeg jo urigemeligt hårdt .

> Det er i øvrigt noget nogle munke gør istedet for at bade. De barberer
> simplethen alt .. ALT hår af kroppen (måske efterlader de øjenvipperne)
også
> behøver de ikke at bade regelmæssigt.

ja det er faktisk rigtigt :) ikke kristne .... men de her fra indien i
orange linned Nå Harry Krisna de gør ! munke som troene !

> Jeg bemærrker da også at jeg efter at have barberet mig kan holde mig
> velduftende i flere dage uden bad hvis jeg undlader at bade.
det har jeg faktisk også fudnet ud af jo mindre jeg bader jo mindre stinker
jeg dvs et par brugese bade om måneden er sgu egentligt rigeligt borste fra
lidt klatvask .. men hvis jeg kommer i en situation hvor der bades dagligt
så stinker jeg som en selv død 45 minutter efter badet

> Men jeg undlader aldrig at bade frivilligt så det sker yderst sjældent og
kun
> når der ikke er adgang til at bad.

Nå der er dte sgu en kamp for mig at komme ind under strålerne - hvis jeg
ikke lige tsår for at skulle være i sexsuel situation så kan jeg gå op til 3
uger det keder mig af helved til det er overvindelse at skulle i bad har
altid hadet helt fra barn .. de krige jeg havde med min mor om det .. men på
den anden side så keder det mig også at spise med mindre det står foran mig
lige PT kør ejeg på guld korn mælk & protein pulver dte går fint :)
MvH
Bo

Fra : N/A

Dato : 17-03-01 16:13

Fra : N/A

Dato : 17-03-01 16:13

Fra : Christa

Dato : 17-03-01 16:13

"Chokmah" <Chokmah777@hotmail.com> wrote in
<98s34d$eri$1@news.inet.tele.dk>:

>"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote in message

Hej i to!

>yesper

hårene og>> jeg ikke kan komme dem til livs.
>hmmm .... det vil sige der er tale om at din hårdvægst reel går i
>forrådnelse på kort tid hvis ...ike !?

Jeg kan da godt følge jer begge to.

Selv om jeg er pige, så kender jeg Christians problem - selv MED
antiperspirant/deodorant har bakterierne en meget større chance at
producere dårlig lugt, når der er hår under armene.

Mit tip til Christian: prøv forskellige produkter - f.eks. Rexona 24 h er
meget godt, synes jeg selv. Desuden plejer jeg at skifte til en anden slags
deo når flasken er tom - jeg synes, at den mister effekten mod
slutningen... efter nogen tid kan man så skifte tilbage til favoriten igen.

>ja for helved den so lede kælling osv. jeg boede sammen med i Australien
>fik mig til at bade 2 gange om dagen .. jeg havde permanente sår op af
>skinde benne .. jeg blødte konstant , det smadrerede fuldstændigt huden.

>ja så længe der bare ikke er sæbe i !

Jeg har også følsom hud, der nemt tørrer ud. Min hudlæge har sagt til mig,
at det er HELT NOK, hvis man tager sit regelmæssige brusebad uden sæbe.
Sæbe skal man bare bruge, når det er helt nødvendigt.

Hvis man ikke føler sig tilpas med "bare et skyl", så kan man faktisk bruge
bodylotion som sæbe! Det kan også bruges til at barbere ben etc med.

Uren hud har faktisk ofte en lignende årsag som for tør hud. Det kan nemlig
opstå, hvis man bruger for skrappe rensemidler (læs: almindelig sæbe i
ansigtet f.eks.). Det tørrer huden ud og den prøver så at forsvare sig selv
ved at overregulere fedtproduktionen. Så tipset gælder også for Christian.

Hilsen, Christa

Fra : Chokmahzz alias rab~

Dato : 18-03-01 00:30

On Sat, 17 Mar 2001 15:13:07 +0000 (UTC), Christa@juice.dk (Christa)
wrote:
Hi Christa

> [...]
>antiperspirant/deodorant har bakterierne en meget større chance at
>producere dårlig lugt, når der er hår under armene.

Ja nu er jeg jo fra Jylland :) og jeg menr hvis man har naturlig
hårdvægst under armene så må reglen også være at ens natur kan kapere
det ... men jow det kan da godt være der findes folk med alergier nemt
til svamp hvad ved jeg der ... må gribe til den slags :)
men jeg mener hvis man gør det for at være lægger så er man sgu
selvoptaget ud i det usmagelige - af en eller anden grund hvis man er
en mand , kvinder jeg ved sgu ikke ... dte undlader ejg ta tænke for
meget over ... men jge tror der er flere der læser alt for damerne ind
information der barbere isg under armene ? !

> [...]
>deo når flasken er tom - jeg synes, at den mister effekten mod
>slutningen... efter nogen tid kan man så skifte tilbage til favoriten igen.
tjaa eller få en henvisning til en hudlæge ?

>Jeg har også følsom hud, der nemt tørrer ud. Min hudlæge har sagt til mig,
>at det er HELT NOK, hvis man tager sit regelmæssige brusebad uden sæbe.
>Sæbe skal man bare bruge, når det er helt nødvendigt.

det tror jeg sgu også hænder kan tåle det men resten af kroppen der
tror jeg nemt det kan overdrives og faktisk er en af hoved årsagerne
til at der er så mange allergier som der er - fordi vi dagligt fucker
kroppens naturlige balance op - jeg vil faktisk tro at meget af alt
det lort folk går og smøre sig ind i på sig er alergi fremkaldene !

>Hvis man ikke føler sig tilpas med "bare et skyl", så kan man faktisk bruge
>bodylotion som sæbe! Det kan også bruges til at barbere ben etc med.

ja ok for dme der barbere ben - :) min forbliver nu ubarberte to
kindom come og sikkert efter :)

MvH
Bo

Fra : Sild

Dato : 15-03-01 14:58

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som helst andre steder end i ansigtet. Hverken på brystkassen eller
> forneden. En mand, der er barberet omkring kønsdelene tænder mig

Jeg har det lige modsat, jeg har svært var at holde fingrene fra en mand med
barberet kønsdele, godt der er noget til os alle

Hilsen sild

Fra : Sott

Dato : 11-03-01 15:51

Hej Allan :0)

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
> brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et

Jeg synes, at det mandebryst der sidder på den jeg elsker - det foretrækker
jeg

Jeg foretrækker ikke det ene frem for det andet. Jeg synes, at et behåret
bryst kan se noget så vidunderligt og maskulint ud og jeg kan få lyst til at
lade mine fingre lege med hårene og neglene glide ned over, ned til maven
uhmmm... Men hvis manden nu ikke har behåring, så er det også dejligt - bare
på en anden måde. *GG* så får jeg ikke hår i munden, når jeg kysser på ham,
og det gør jeg jo hår eller ej.

Jeg har endnu ikke oplevet en mand, der ligefrem havde barberet sig. Men jeg
tror nok, at jeg foretrækker at han er som han er. Med eller uden hår. Min
eksmand havde ingen behåring - min nuværende kæreste har.

Jeg tænker, at hvis manden barberer hårene væk, så går der vel kun en halv
dag eller så - og så "stikker" han. Så vil jeg i hvert fald foretrække
hårene.

Tusinde hilsner
og et knus "right back at Ya"
Søs

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 11-03-01 17:27

On Sun, 11 Mar 2001 15:35:53 +0100, "Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

>Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
>brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et barberet
>mandebryst?

   Et glat mandebryst er lækkert - men hvis vi snakker om hår
eller barbering - ja så foretrækker jeg alså hår til enhver tid - jeg
kan ikke klare det der med mænd der barberer brystet...af en eller
anden grund :)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : JcLind

Dato : 12-03-01 22:31

Trine Stubbe Teglbjaerg <snoe@nospam.dk> skrev i en

[klip]
> jeg kan ikke klare det der med mænd der barberer brystet...af en eller
> anden grund :)

Det er da også noget fimset noget...

VH jakob

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 13-03-01 13:24

On Mon, 12 Mar 2001 21:30:59 GMT, "JcLind" <JcLind@adr.dk> wrote:

>Det er da også noget fimset noget...

   Mjaeee - men - for nu at tage det sidste eksempel jeg har det
på en der gør det - Nico fra BigBrother (Ja, jeg ser det og ja - jeg
venter bare på at nogen af dem dyrker noget hed sex ;) barberer
"pelsen" af. Han forklarede at den behåring han havde da han barberede
det væk var fra en måned og at der ville nå at komme 3 gange så meget
inden det var vokset helt ud hvis det fik lov til at vokse. Jeg kan
egentlig godt forstå ham - der var _meget_. Men når en fyr med 4 hår i
11 rækker barberer dem af - ja så er det alså for meget....
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 13-03-01 21:43

Trine Stubbe Teglbjaerg <snoe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2BCuOtIHrG66xM4Ik3wJg1o+JfFe@4ax.com...
> On Mon, 12 Mar 2001 21:30:59 GMT, "JcLind" <JcLind@adr.dk>
wrote:
<Snip>
> [...]
4 hår i
> 11 rækker barberer dem af - ja så er det alså for meget....

På den anden side, så ser det altså nogen gange fjollet ud med 4
hår i 11 rækker. Det ser lidt ud som om det ikke rigtig kan blive
til noget, så måske hellere fjerne dem.

Personligt er jeg dog fløjtende ligeglad med mine eller andres
hår på brystet.

MVH
Lars

Fra : Tomgirl

Dato : 13-03-01 21:59

> Personligt er jeg dog fløjtende ligeglad med mine eller andres
> hår på brystet.

Hvad hvis din pige har hår på brystet?? *GG*.

Hvis man har en heldækkende tyk og solid måtte, der ville gøre en golfbane
misundelig, kunne jeg nu godt forstå det... ligesom jeg også forstår dem,
der har hår på ryggen og får det fjernet permanent.

Hilsen

Allan

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 13-03-01 22:11

On Tue, 13 Mar 2001 21:42:57 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>På den anden side, så ser det altså nogen gange fjollet ud med 4
>hår i 11 rækker. Det ser lidt ud som om det ikke rigtig kan blive

   Se det synes jeg så ikke - i hvert fald ikke når der er tale
om hår på brystkassen. Skægvækst derimod - ja det ser ikke så smart ud
hvis det er tynd og sjasket.
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 11-03-01 22:27

Tomgirl wrote:

Hej Allan

> Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
> brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et barberet
> mandebryst?

Jeg vil som de andre også mene at et barberet mandebryst er hmm
utiltrækkende.

Jeg foretrækker nok et mandebryst med lidt hår - men ikke så mange at de
ligefrem stikker ud i halsen på en skjorte med den øverste knap åben.
- og så tænder hår på ryggen mig totalt af

Med venlig hilsen

Bente

--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Milea

Dato : 11-03-01 22:38

> Tomgirl wrote:
>
> Hej Allan

Jeg synes oxo at et mandebryst skal have hår..men dog ikke mere, end at det
dækker...ikke som en gorilla vel *G*
Hår på ryggen er absolut yt.
Ligeledes skal en mand da oxo ha hår under armene....om han fjerner hår
forneden..tjaa..det er vel en smagssag *fniz*
Er generelt enig..min ex var 'hårløs' på brystet...men må da erkende..en
mand med hår på brystet tænder mig da mere..det der med...forskel på mand og
kvinde...
Og nej, har en mand hår på brystet, skal han da ikke fjerne dem!

/Milea

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-03-01 03:48

wrote:

>Hej piger *SMS*.
Ok det kan jeg godt nok ikke leve op til :)

>Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
>brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et barberet
>mandebryst?

Nu er jeg godt nok uffateligt lidt loden fra adams æblet til et stykke
under navlen men hvis dte modsatte skylle gøre sig gældene ville jeg
sgu godt nok fget sær ved at begynde at barbere det af - jeg synets
sgu bare dte at skulle få holdt skæg vægsten stanngen er mig en kilde
til næsten permanet forglemelse.
MvH
Bo

Fra : Gitte Beyer

Dato : 12-03-01 08:26

wrote:

> [...]
>brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et barberet

Hejsa

Det kommer i høj grad an på manden, brystet sidder på. Det er manden
der tænder mig (eller det modsatte), og det med den brystbehåring han
nu en gang har. Men det ville være totalt turn-off, hvis han barberede
sig på brystet, det er virkelig kikset.

MVH
Gitte

Fra : Tomgirl

Dato : 12-03-01 17:23

Hej Gitte og jer andre!

Tak for jeres svar!

> Men det ville være totalt turn-off, hvis han barberede
> sig på brystet, det er virkelig kikset.

Grunden til, at jeg spurgte er, at jeg i "Big Brother" (det var en
tilfældighed, jeg lige så det *fløjte, fløjte* *GG*) så, at Eddie barberede
sin brystkasse. Og det gjorde mig lidt nysgerrig. Jeg har hørt om det før,
at f.eks. bodybuildere barberer deres brystkasser, men jeg var nysgerrig
efter, om der er andre, der gør det.

Selv har jeg hår på brystet, og kunne ikke drømme om at barbere det af. Men
jeg studser det lidt, for jeg synes, det er enormt kikset, hvis man kan se
hår komme ud af halsen på en trøje/skjorte.

Knus fra

Allan

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-03-01 22:04

"Tomgirl" skrev

Hej Allan

> Grunden til, at jeg spurgte er, at jeg i "Big Brother" (det
> var en tilfældighed, jeg lige så det *fløjte, fløjte* *GG*)

Kast dig nu ud af skabet og erkend dine lyster, du plejer da
ikke at være så genert.

> så, at Eddie barberede sin brystkasse.

Det er ham der Kurt Hageskæg, som er så stor at han næsten ikke
kan komme ud af døren?

> Jeg har hørt om det før, at f.eks. bodybuildere barberer deres
> brystkasser, men jeg var nysgerrig efter, om der er andre, der
> gør det.

Det er vel ikke en stor hemmelighed, at mange sportsfolk barbe-
rer en stor del af kroppen, sandsynligvis fordi det er ubehage-
ligt at få massage på steder med alt for kraftig hårvækst.

Men, der skal nok findes nogle mennesker som tænder på det, på
samme måde som der er folk der tænder på at kønsdelene er blot-
lagte.

> Men jeg studser det lidt, for jeg synes, det er enormt kikset,
> hvis man kan se hår komme ud af halsen på en trøje/skjorte.

Arh, hold da op, har du ikke en hemmelig drøm om at komme til at
ligne en græsk gud, med en gulkæde og en skjorte som er knappet
ned til navlen?

Hmm, jeg har faktisk hår halvhøjt op på halsen og jeg nægter at
barbere de par strå af.

Med venlig hilsen

Peder, som ikke rigtigt forstår ideen i reality-tv, uanset om
det drejer sig om Robinson, Baren, Big Brother og hvad program-
merne nu hedder.

Fra : Tomgirl

Dato : 12-03-01 22:57

> Hej Allan

Heeej Peder *S*

> Kast dig nu ud af skabet og erkend dine lyster, du plejer da
> ikke at være så genert.

Nej, jeg vil ikke... under ingen omstændigheder! Jeg ser det ikke... aldrig
nogensinde... kun lige dengang, John forlod huset... og dengang... Ups
*GGGGG*

> Det er ham der Kurt Hageskæg, som er så stor at han næsten ikke
> kan komme ud af døren?

Jeps, Conan the Barbarian *G*.

> Det er vel ikke en stor hemmelighed, at mange sportsfolk barbe-
> rer en stor del af kroppen, sandsynligvis fordi det er ubehage-
> ligt at få massage på steder med alt for kraftig hårvækst.

Nu har jeg aldrig fået massage, så det skal jeg ikke kunne sige... men det
lyder da logisk nok.

> Men, der skal nok findes nogle mennesker som tænder på det, på
> samme måde som der er folk der tænder på at kønsdelene er blot-
> lagte.

Tja... jeg tænder da på en glatbarberet pige, men de piger, jeg har talt
med, har sagt, at de tænder fuldstændig af på en glatbarberet mand. En
veninde har sammenlignet det med at være i seng med en baby. Det var vistnok
lidt kikset *G*.

> Arh, hold da op, har du ikke en hemmelig drøm om at komme til at
> ligne en græsk gud, med en gulkæde og en skjorte som er knappet
> ned til navlen?

*GGG*. Nej, det er lige præcis dét, jeg ikke ønsker at ligne *GGGG*. Hvem
kender ikke typen... fed, solbrændt, hår på HELE kroppen inkl. ryggen,
tilgengæld ikke meget hår på hovedet, stort sort overskæg og utallige
guldkæder om halsen... BVADR *GG*.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
Website: http://home19.inet.tele.dk/tomgirl/
ICQ-#: 15883547

Fra : Mirian

Dato : 28-03-01 07:57

Tja.. jeg har engang "hørt" at *man* ikke var en rigtig mand, hvis man ikke
havde hår på brystet... om det er en påstand, skal jeg ikke kunne sige, men
som den kvinde jeg ER, vil jeg mene at mænd skal have hår på brystet, det
synes jeg ihvertfald er mandligt!

Meeeen... hår på ryggen, det er ikke ligefrem det mest charmerende!!

Men som man siger...hver mand/kvinde sin(e) lyst(er)

Med venlige hilsner Mirian

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-03-01 17:01

"Mirian" skrev

Hej Mirian og velkommen til gruppen.

> Tja.. jeg har engang "hørt" at *man* ikke var en rigtig mand,
> hvis man ikke havde hår på brystet... om det er en påstand,
> skal jeg ikke kunne sige,

Tjoh, engang var man heller ikke en rigtig mand, hvis man gik
op i sit udseende og gjorde noget for det. Heldigvis ser det ud
til, at man(d) ikke længere bliver pakket ind i så små kasser
af definitioner.

> Meeeen... hår på ryggen, det er ikke ligefrem det mest char-
> merende!!

Jeg har et enkelt hår på ryggen: er du klar over, hvor svært det
er at nå derom med en saks? (og det er jo også livsfarligt, hvis
man er uheldig)

> Men som man siger...hver mand/kvinde sin(e) lyst(er)

Jep.

Med venlig hilsen

Peder.

DSS-sommerfesten kommer nok til at foregå i et sommerhus på
Sjælland i år. Der kommer flere oplysninger i løbet af de
næste par uger. Man-O-Man (Mic) er arrangementsansvarlig.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-03-01 17:20

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> [...]
> op i sit udseende og gjorde noget for det. Heldigvis ser det ud
> til, at man(d) ikke længere bliver pakket ind i så små kasser

_kan_ man i det hele taget definere en rigtig mand??? for så burde det
IMO være noget i stil med "rigtige mænd laver femlinger" eller sådan
noget pjank...... for så er en rigtig mand noget uhåndgribeligt.....
i stedet for, som nogle har tendens til, at sætte mænd i små kasser og
sige at andre ikke kan "hamle" op med det.... det er noget pjat..... jeg
sagde dog selv engang at "rigtige mænd har en lille mave*G*" mest for at
opmuntre en ex-kærste en aften i byen)

> Jeg har et enkelt hår på ryggen: er du klar over, hvor svært det
> er at nå derom med en saks? (og det er jo også livsfarligt, hvis
> man er uheldig)

lille pus... det er jo det man har kæresten til.... at komme efter med
et PINZET..... ikke en saks.... ( siger hende der har en saks i hånden
hele dagen på jobbet*G*)
eller i det mindste en skraber hvis der er lidt for mange*G*

> Jep.

og heldigvis for det
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : MaiBritt

Dato : 28-03-01 22:16

Hej, nu blander jeg mig også lige..

> _kan_ man i det hele taget definere en rigtig mand???

Både og.. for det vil jo altid være en ganske individuel definition. Der
findes jo ikke to kvinder der er ens, og helle ikke mænd for den sags skyld,
og guskelov for det.. *sukker dybt og sender et taknemligt blik opad*
Nogle kvinder vil ha' mænd med følelser, andre vil ha' dem som barske
børster. Nogle vil ha' dominerende mænd, andre vil ha' nogen de kan gå og
børste rundt med. Og sådan er det jo også med mændene, for hvordan definerer
man så en rigtig kvinde? Jeg ville da være ked af ikke at falde ind i den
kategori, hvad den så end måtte være, for er jeg ikke en rigtig kvinde, hvad
er jeg så?? Hvis man skal være helt fair, så må en rigtig mand være en der
føler sig som en sådan, uanset normerne, og det samme må gælde for kvinder.
Og jeg føler mig da som en rigtig kvinde, selvom nogen måske vil mene at en
rigtig kvinde er en slank blondine i spadseredragt med lange lakerede negle
eller hvad de nu ellers synes passer på kategorien.. Det hele er
individuelt.. i alt flad efter min mening.

> [...]
> sige at andre ikke kan "hamle" op med det.... det er noget pjat..... jeg
> sagde dog selv engang at "rigtige mænd har en lille mave*G*" mest for at

Min personlige mening, eller det jeg vil ha' hos en mand (hvis det ikke er
for meget putten-i-kasser) er en der kan respektere mig og sig selv, en der
kan behandle mig pænt efter de gældende normer i det danske samfund og hvad
vi ellers selv putter på, samt en der kan / tør sige sin mening og sige fra
hvis jeg går for tæt på (for ellers udvikler jeg mig nemt til en strid
strigle).. Men det er vel sådan de _fleste_ mænd er, et eller andet sted, så
jeg ved ikke om det er at putte dem i kasser??

> [...]
> hele dagen på jobbet*G*)
> eller i det mindste en skraber hvis der er lidt for mange*G*

Jeg har et eller andet sted haft en fordom mod hår på ryggen hos mænd, efter
jeg mødte en fyr der havde "dørmåtten" på den forkerte side, det vil sige
meget langt, sorte, kraftige hår. det var ikke noget jeg syntes var specielt
lækkert, men jeg har så også erfaret at hår på ryggen sagtens kan være lyse
(næsten usynlige) og helt bløde, så synes jeg faktisk et eller andet sted at
de er meget charmerende.. (eller måske hænger det mere sammen med fyren de
sidder på??)

> og heldigvis for det
Jeg kunne ikke være mere enig

--
Knus Mai-Britt
ICQ # 15959553

--
It's better to regret something you did - than something you didn't do
- Red Hot Chili Peppers

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-03-01 06:44

"MaiBritt" <myflower@worldonline.dk> wrote in message
> Hej, nu blander jeg mig også lige..

hej lille pus.. det skal du være velkommen til
> [...]
negle
> eller hvad de nu ellers synes passer på kategorien.. Det hele er
> individuelt.. i alt flad efter min mening.

det er jo det det er.... hvilket også er tanken bag den med
femlingerne...... rigtige mænd burde ikke være en definition fordi det
er et individuelt synspunkt der afgør om man mener den ene eller den
anden er en "rigtig mand" eller kvinde for den sags skyld...

> [...]
sted, så
> jeg ved ikke om det er at putte dem i kasser??

der er IMO forskel på at putte en mand i box og sige at "han er en
rigtig mand" og så komme med udtalelser om hvad man søger hos en
mand....
hvis du siger at en rigtig mand er den mand du vil have så er det jo
fair nok.. men tror du ikke du kunne finde de kvaliteter hos en fyr du
ikke umiddelbart ville betragte som en "rigtig mand"?

> Jeg kunne ikke være mere enig

hehee)

Fra : Tomas O.

Dato : 29-03-01 15:35

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:R0Aw6.851$84.154649@news010.worldonline.dk...

En mand af mod tør indrømme at han er som han er, dette gælder også
rigtige kvinder

Med dettte mener jeg for eksempel for kvindernes vedkommende at de
indrømmer at sex er sjovt dejligt og liderligt og det er der sgitte
mange kvinder der indrømmer åbent og ærligt overfor sig selv eller
andre.

For mænds vedkommende handler det IMO også om at de tør indrømme at
de ikke altid er lige stærke.

Hilsen
Tomas O.
Rigitge mænd holder ferie i Tchernobyl og spiser asbest.

Fra : Mirian

Dato : 29-03-01 17:24

Jeg giver dig fuldstændig ret, man skal indrømme at man er som man er, mand
som kvinde!
"Jeg vil meget gerne indrømme at sex sjovt, dejligt og uundværligt!"
*G*

Mvh Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 29-03-01 17:39

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:99vnr2$ose$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> er, mand som kvinde!
> "Jeg vil meget gerne indrømme at sex sjovt, dejligt og

Det er da befriende

Dejligt, lad os få flere af den slags kvinder )

Hilsen
Tomas O.
PS: kunne du ikke svare under det du citerer og mpske klippe lidt i
det du citerer? *S*

Fra : Mirian

Dato : 29-03-01 19:05

> [...]
>
> Hilsen
> Tomas O.
> PS: kunne du ikke svare under det du citerer og mpske klippe lidt i
Klip klip *G* jo det skal jeg nok huske!!!
Mvh Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 29-03-01 19:14

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:99vtok$nvs$1@news.inet.tele.dk...
Hej Mirian

> Klip klip *G* jo det skal jeg nok huske!!!

Smukt Både en rigtig kvinde og intelligent

Min drømmekvinde skal kunne både snakke om dybere ting end tøjpriser,
hvad hun læste i Se & Hør i dag og lignende trivialiteter og så skal
hun naturligtvis være hæmninsgløs vild med sex og mig *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mirian

Dato : 29-03-01 21:55

> "Mirian" <Mirian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mirian

> Smukt Både en rigtig kvinde og intelligent

Jep det kan jeg jo kun svare ja til *S*

> Min drømmekvinde skal kunne både snakke om dybere ting end tøjpriser,
> hvad hun læste i Se & Hør i dag og lignende trivialiteter og så skal
> hun naturligtvis være hæmninsgløs vild med sex og mig *G*

Hæmningløs er jeg, vild med sex er jeg også! Se og hør læser jeg ikke og tøj
har jeg ikke råd til *G*
Vild med dig, tja...desværre kan jeg ikke svare på det.....endnu!! *GG*
Så om jeg er din drømmekvinde...bedøm selv!

Mvh Mirian

Fra : MaiBritt

Dato : 30-03-01 18:29

Hej Mirian og Thomas

> Det er da befriende
>
> Dejligt, lad os få flere af den slags kvinder )

Jamen dog.. Så vil jeg også være med.. Sex er sjovt, dejligt, befriende,
hyggeligt, frækt, uundværligt.. især oralsex, og her taler jeg om at GIVE
ligeså meget som at få.. det er dejligt...

--
Knus Mai-Britt
ICQ # 15959553

Fra : Chokmah

Dato : 01-04-01 01:08

"MaiBritt" <myflower@worldonline.dk> wrote in message
HI Maibritt
> Jamen dog.. Så vil jeg også være med.. Sex er sjovt, dejligt, befriende,
> hyggeligt, frækt, uundværligt.. især oralsex, og her taler jeg om at GIVE
> ligeså meget som at få.. det er dejligt...

jamen det kan jeg da kun være enig med dig i - slevom jeg nu godt nok
arldirg rigtigt har ku mærke det - så er der nu noget ihvertilfæled
hyggeligt over det - ihvertilfæled at leve det :)
MvH
Bo

Fra : Gitte Beyer

Dato : 29-03-01 07:10

Hejsa

>_kan_ man i det hele taget definere en rigtig mand??? for så burde det
>IMO være noget i stil med "rigtige mænd laver femlinger" eller sådan
>noget pjank......

Og i disse tider med kunstig befrugtning, kan man jo ikke en gang være
sikker på, at han rent faktisk selv har lavet femlingerne ))

MVH
Gitte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-03-01 07:26

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> wrote in message
> Hejsa
> Og i disse tider med kunstig befrugtning, kan man jo ikke en gang være
> sikker på, at han rent faktisk selv har lavet femlingerne ))

hehee*GGG* det kan der sæfølig være noget om.....
andre der har småpjankede definitioner på lager??

Fra : Mirian

Dato : 28-03-01 21:31

Kære Peder, Tak for velkomsten!
Og ja jeg ved hvor svært det er at nå om på ryggen, ihvertfald hvis man skal
klø sig!!
Sabine siger at tage hårene af ryggen er kærestens job, men vi skal vel
huske på at ikke alle har sådan en!

Men....jeg tager nu også hårene af ryggen på min kæreste, ikke at han har
mange, men nok til at de er genernde både for ham og mig!

Men jeg er ikke sart, så hvis det, måtte du da hjertens gerne parkerer din
ryg med dit enkelte hår i mine hænder, og så ville det hårs dage være talte
*G*

Mvh Mirian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-03-01 21:37

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
man skal
> klø sig!!
> Sabine siger at tage hårene af ryggen er kærestens job, men vi skal

jeg håber da at peder ved at jeg joker*G*
hvilket jeg iøvrigt er ret sikker på at han gør*G* og skulle det gå helt
galt er han skam også velkommen her fra tid til anden...... hvilket han
OGSÅ ved*G*
BTW... for en god ordens skyld så staves jeg med A i enden...

Fra : Mirian

Dato : 28-03-01 22:00

Kære SabinA
Jeg undskylder mange gange for at have stavet dit navn forkert, jeg ved selv
hvordan det er, uf uf, så I'm, sorry!!

Og så lige en ting ting, sidste meddelse du skrev, satte du spørgsmålstegn
ved, definitionen på en mand er!....hvad med at vi/du satte det op til
debat, jeg er sikker på at der vil komme mange gode "definitioner" på det!

tøseknus fra Mirian.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-03-01 06:47

> Kære SabinA
> Jeg undskylder mange gange for at have stavet dit navn forkert, jeg
ved selv
> hvordan det er, uf uf, så I'm, sorry!!

helt ok... det var ikke for at virke som en gimpe*G*

> [...]
> ved, definitionen på en mand er!....hvad med at vi/du satte det op til
> debat, jeg er sikker på at der vil komme mange gode "definitioner" på

jeg troede jeg havde kastet bolden i luften..... man behøver vel ikke
lave en helt ny tråd for at fortælle sin mening oder was??

but here it goes.... folkens... hvad er "en rigtig mand" ifølge dig???

Fra : Kirstine

Dato : 29-03-01 13:13

In article <Y2Aw6.852$84.154883@news010.worldonline.dk>,
sabina@worldonline.dk says...

> but here it goes.... folkens... hvad er "en rigtig mand" ifølge dig???

Tjah...umiddelbart kunne jeg ikke lade være med at tænke på Michael
Ironside *G* Fordi hans udstråling bare er.....mumz! Men så kom jeg til
at tænke på, at en mand jo er meget mere end bare indpakningen - selvom
ren indpakning ikke altid er at foragte

En rigtig mand - det er ham, der gør mig lykkelig. Ham, jeg tænder på.
Ham, der får mig til at føle mig tryg. Ham, der giver mig sommerfugle i
maven. Ham, jeg kan grine sammen med. Ham, jeg kan tale fortrolig med.
Det er ham, der lader mig komme tæt på. Ham, jeg altid kan stole på. Og
meget mere....

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-01 23:14

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

>..... Heldigvis ser det ud
> til, at man(d) ikke længere bliver pakket ind i så små kasser
> af definitioner.

Der er ikke plads til en rigtig mand i en lille kasse.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : FreYa

Dato : 29-03-01 09:18

Thu, 29 Mar 2001 00:13:52 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev Carsten
Riis <carsten@car_ST_en.dk>:

>Der er ikke plads til en rigtig mand i en lille kasse.

<lol> Sådan!
--
Freya (som synes "rigtige mænd/kvinder definitioner" er noget pjat).

Fra : Henning

Dato : 30-03-01 17:51

"FreYa" <freya@mailto.dk> wrote in message

> <lol> Sådan!
> --
> Freya (som synes "rigtige mænd/kvinder definitioner" er noget pjat).

Den "rigtige" er forhåbentlig ham/hende man har som partner
lige nu, ellers må man jo skifte model *G*

MVH
Henning

Fra : TDJ

Dato : 12-03-01 09:19

"Tomgirl" <quincy_md@hotmail.com> wrote in
<98g2fg$oam$1@news.inet.tele.dk>:

>Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
>brystet. Hvad synes I?

Det er jo ikke noget man selv kan bestemme.. så fra min side - så
må hun tage det "som det kommer"
Og mon ikke det er som med krøller / glat hår: man vil helst have
det man ikke har.

Fra : MaiBritt

Dato : 13-03-01 18:36

> [...]
>
> Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
> brystet. Hvad synes I? Foretrækker I et behåret mandebryst eller et

Hej Allan (og alle Jer andre..)
Hvor er det rart at være tilbage på pinden igen, selvom jeg er lidt rystet
over at se at DSS slet ikke ligner det jeg forlod for bare to mdr. siden..
Det er næsten skræmmende, hvad har I dog gjort??
Men jeg må hellere komme on-topic igen :
Mænd _med_ hår på brystet er sexede.. Mænd _uden_ hår på brystet er sexede..
De er altså efter min mening sexede uanset om der er hår eller ej, det er
ikke det det kommet an på.. Jeg har dog været sammen med en fyr der var så
behåret at jeg tror der har skullet en mejetærsker til bare at klippe de hår
han havde på ryggen, det var ved at give mig traumer.. Men nu er mit forhold
til behårede mænd mere normalt, selvom jeg stadig betragter hår på ryggen
som et turn-off.. Men det er så bare min mening...
*vinker til alle dem jeg kender, samt dem jeg ikke kender*
--
Knus Mai-Britt
ICQ # 15959553

Fra : René Hjorth

Dato : 17-03-01 22:47

Sun, 11 Mar 2001 15:35:53 +0100 skrev "Tomgirl"
<quincy_md@hotmail.com>

Hej Tomgirl,

>Hej piger *SMS*.

Hov? Skidt, jeg svarer alligevel.

>Der er vist lidt blandede meninger her og der, om mænd skal have hår på
>brystet. Hvad synes I?

Hvis det ikke er en stor mængde, kan hår på brystet godt være
charmerende og hyggelige at lade hænderne køre igennem, men jeg
foretrækker nok et "blankt" mandebryst eller lidt behåring.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomgirl

Dato : 18-03-01 20:17

> Hej Tomgirl,

Heeej René!

> Hov? Skidt, jeg svarer alligevel.

Ups... jeg glemte dig og de øvrige bøsser i gruppen. Sorry!!!! *SMS*.

> Hvis det ikke er en stor mængde, kan hår på brystet godt være
> charmerende og hyggelige at lade hænderne køre igennem, men jeg
> foretrækker nok et "blankt" mandebryst eller lidt behåring.

Jeg tror, at konklussionen på min "mini-markedsundersøgelse" må være, at med
eller uden hår er fint, sålænge uden-hår ikke skabes. Er man født med en
måtte, fint, er man ikke, også fint. Men dét at barbere sit bryst virker
tilsyneladende forkert på de fleste. Tak til dig og jer andre, der lige
kastede lidt lys over det *S*.

Knus

Allan/Ally/Tomgirl eller hva' man nu skal kalde sig *GGG*