Skærme
Fijala 3554
Dual monitor setup i win xp ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 28-01-03 11:42

Hey

Jeg kører lige nu med en 20' TFT i 1600X1200, men overvejer at købe en 17'
TFT yderligere (der vil kører i 1280X1024) til paletter, infofiler og
andet.

Kan dette køre problemfrit i win xp - og er der noget problem med at kører
ens hovedTFT skærm i 1600X1200 og biTFT skærmen i 1280X1024 ?

Jeg vil ikke kunne gå på kompromis med opløsningerne på disse to TFT
skærme, da de som bekendt kun kører optimalt i deres naturlige opløsning.

Jeg ejer et Asus 8460 GF4 TI4600 kort med både en DVI og VGA udgang og dual
head.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 28-01-03 17:28

On Tue, 28 Jan 2003 11:41:40 +0100, Dr.Ralph wrote:

> [...]
>
> Jeg ejer et Asus 8460 GF4 TI4600 kort med både en DVI og VGA udgang og dual

Det var sørme ikke meget hjælp man fik ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-01-03 19:10

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan dette køre problemfrit i win xp - og er der noget problem med at kører
> ens hovedTFT skærm i 1600X1200 og biTFT skærmen i 1280X1024 ?

Det kommer SVJV an på grafikkortet, på mit matrx g550 kan man indstille dem
seperat, prøv at kigge i manualen til dit kort.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : mdj

Dato : 28-01-03 22:14

Sure, det kan du da godt, det er i hvertfald ikke WinXP som sætter
begrænsingen.. jeg har selv samme setup som du beskriver, blot på et ATI
Radeon 9700PRO, og det virker glimrende.

Mvh
Morten

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-01-03 03:10

> [...]

> Jeg ejer et Asus 8460 GF4 TI4600 kort med både en DVI og VGA udgang og dual

Tak for hjælp :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph