Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis layout billeder
Fra : Sinkbæk

Dato : 28-01-03 11:20

Hej!

Kan det lade sig gøre at finde gratis royaltee-free billeder på Nettet?
Hvor det evt. er nok at nævne fotografens navn osv.

Her tænker jeg på billeder af mennesker i forskellige situationer,
nærbilleder af ting osv.

Thomas Sinkbæk
www.thomas-sinkbaek.dk

Fra : itgrafen

Dato : 28-01-03 11:36

"Sinkbæk" skrev d. 28-01-03 11:20 dette indlæg :
> [...]
> Hvor det evt. er nok at nævne fotografens navn osv.
>
> Her tænker jeg på billeder af mennesker i forskellige situationer,

kig evt. på http://daily.webshots.com der kan du downloade en
screensaver
og derefter fem billeder pr dag hvis du vælger en gratis løsning.

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Digit

Dato : 28-01-03 11:54

"Sinkbæk" ræsonnerede, og skrev d. 28 jan 2003:

> Kan det lade sig gøre at finde gratis royaltee-free billeder på Nettet?
> Hvor det evt. er nok at nævne fotografens navn osv.

Ja da.. nogle har heldigvis den rette ånd.

<http://www.websoup.org/resources/links.php?cat=3>

--
Truth hurts..
Maybe not as much as jumping

Drebin

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 28-01-03 18:21

"Digit" <Digit@Gnaveren.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja da.. nogle har heldigvis den rette ånd.

Det er da vist som man ser på det, hvis billederne skal bruges på
kommercielle hjemmesider ?
Jeg tænker her på spørgerens signatur.

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Digit

Dato : 29-01-03 10:34

"Kirsten Lehd" ræsonnerede, og skrev d. 28 jan 2003:

> Det er da vist som man ser på det, hvis billederne skal bruges på
> kommercielle hjemmesider ?
> Jeg tænker her på spørgerens signatur.

Tager hvad?
Du kan sagtens finde billeder der er gennemført "freeware"
blandt disse links.
<http://www.freeimages.co.uk/> er et eksempel. De kræver kun
et link til siden.

Fra : Lars [8210]

Dato : 28-01-03 13:11

Sinkbæk wrote:
> [...]
> Nettet? Hvor det evt. er nok at nævne fotografens navn
osv.

> Her tænker jeg på billeder af mennesker i forskellige

Helt klart se her:

http://www.ecarboot.net/photolibrary/display.asp

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Sinkbæk

Dato : 28-01-03 18:23

Hej folkens!

Tak for linksne!

Mht. kommerciel brug har jeg læst på nogen af de sider I har givet mig links
til, at billederne også må bruges sådan. Altså gratis - royaltee free
billeder.

Thomas Sinkbæk
www.thomas-sinkbaek.dk