MS Windows
briani 27239
Service Pack 1 til crack XP
Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 28-01-03 11:16

Jeg har instaleret en XP af "uransagelig opkomst" på min PC
Kan jeg dovnloade SP 1 fra microsoft hjemmeside uden at risikere at "den
kontakter microsoft", eller skal jeg også bruge en cracket version af SP 1.

Klaus

Fra : KB

Dato : 28-01-03 11:25

du skal nok for det første begynde at betale for bare lidt af det software
du installere, så undgår du disse spørgsmål og så er det måske heller ikke
så dyrt for os andre.

Men du kan sagtens DL fra microsoft.

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-01-03 11:38

> Men du kan sagtens DL fra microsoft.
>
> "Klaus Jakobsen"

Hvis manden ikke har betalt for sit OS, altså det er en pirat-kopi af WinXP,
så er det vel "farligt" at DL fra Microsoft Updates, eller hva ?
....jeg ville ihvertfald ikke gøre det, hvis jeg var pirat.

Fra : B.R.

Dato : 28-01-03 11:41

Michael Petersen wrote:

> Hvis manden ikke har betalt for sit OS, altså det er en pirat-kopi af
> WinXP, så er det vel "farligt" at DL fra Microsoft Updates, eller hva
> ? ...jeg ville ihvertfald ikke gøre det, hvis jeg var pirat.

Han kan sagtens downloade SP 1 *men* før ikke lov at indstallere den af sit
piratstyresystem )

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : KB

Dato : 28-01-03 11:47

> Han kan sagtens downloade SP 1 *men* før ikke lov at indstallere den af
sit
> piratstyresystem )

Det er rigtigt nok, men der skulle ikke være nogen fare for at dl den fra
microsoft

/Kristian

Fra : BFC Trekanten

Dato : 28-01-03 14:06

> Det er rigtigt nok, men der skulle ikke være nogen fare for at dl den fra
> microsoft

DET KAN DU IKKE - har set en pirat XPpro med ca 8.000.000 dage til den
skulle registreres / aktiveres, der fik downloaded SP1 fra windowsupdate,
efter en genstart, virkede XPpro, ikke længere, ved logon-velkomsten,
genstartede maskinen i en uendelighed... ak ak ak

Fra : kim

Dato : 28-01-03 14:24

"BFC Trekanten" <trekanten@nethotel.dk> skrev i en meddelelse

> DET KAN DU IKKE - har set en pirat XPpro med ca 8.000.000 dage til den

GU KAN KAN SÅ......
Flere hundere bruger gør det dagligt...

mvh kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-03 16:32

"kim" <kim@nowhere.invalid> skrev :

>GU KAN KAN SÅ......
>Flere hundere bruger gør det dagligt...

Nå, men det her er en total forkert gruppe at snakke om
piratsoftware i og om det virker eller ej.

Dette er en seriøs debatgruppe og skal helst vedblive med at
blive opfattet som en sådan.

Spørg i en gruppe, der har med piratsoftware at gøre.

Og det har intet at gøre med om der bruges piratsoftware eller
ej, eller om jeg selv bruger det eller ej.

Det hører blot ikke hjemme her.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-01-03 18:49

Knud Gert Ellentoft wrote :

> Nå, men det her er en total forkert gruppe at snakke om
> piratsoftware i og om det virker eller ej.

jeps ... jeg tillod mig lige at skrive til en tidligere kollega om linket i
indlægget <1cuZ9.43$yd3.42@news.get2net.dk>

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
if you are competing with the darknet, you must compete on the darknet's

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-01-03 15:06

KB wrote:

> ..... så er det måske heller ikke
> så dyrt for os andre.

Tror du virkelig på den?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Emil Jensen

Dato : 28-01-03 17:39

> Tror du virkelig på den?

Jeg er også skeptisk, men vi har jo ikke prøvet det endnu

Fra : kim

Dato : 28-01-03 12:55

"Klaus Jakobsen" <klaus.jakobsen@emailRemoveSpamFilter.dk> skrev i en
meddelelse news:b15lf7$onu$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Kan jeg dovnloade SP 1 fra microsoft hjemmeside uden at risikere at "den
> kontakter microsoft", eller skal jeg også bruge en cracket version af SP

Værsgo :)

http://www.tweaktown.com/document.php?dType=guide&dId=350

Mvh Kim

Fra : Rune

Dato : 28-01-03 18:39

Download din SP1. Hvis den ikke vil installere den så gå ind på astalavista
og søg på på "XP SP1" så får du fat i et program der kan lave dit
registreringsnummer om, så du kan installere den.