Transportkørsels ønskes til kat
Fra : Conny Brentmann

Dato : 28-01-03 11:01

Hej...
Er der nogen der kan hjælpe Migo og mig,da jeg detsværre skal af med
Migo(line) da jeg ikke må havde hende,og jeg har en mulighed for at skaffe
hende et nyt og godt hjem i en grovvare butik som mussefanger.
Men problemmet er bare det,at hun bor i Næstved og det nye sted er i Them
(Jylland) og jeg detsværre ikke har mulighed for transport.
Og jeg putter hende ikke bare i en kasse og sender hende afsted.
Men hvis der nu var nogen der alligevel skulle den vej og måske ville hjælpe
os alle 3,ja så ville jeg blive meget glad.
MVH. Conny

--

Conny Brentmann
Næstved

---

Fra : Jynis

Dato : 28-01-03 22:34

Hej Conny
Jeg vil også prøve om jeg kan finde en der skal denne vej. Hvornår er sidste
frist. Jeg vil meget gerne hvis du / i har mulighed for selv at se hvor hun
kommer hen. Hvis du kan tage færgen ,over kan jeg hente jer der. Jeg ville
selv have det dårligt med sådan at afleverer et dyr, uden at vide noget om
de mennesker der skal have det. Hilsen
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Jynis

Dato : 28-01-03 23:06

Til Conny .
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Lige et lille tillæg, du kan se adr. og tlf nr. på min hjemmeside.