widt virker ikke i Opera ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-01-03 10:11

Hvis jeg fjerner width i nedenstående (for at kassen kun skal fylde kassen),
går der ged i Opera ... hvorfor? Og hvordan løser jeg det problem?

a.topmenu {
font-size: 13px;
width: 80px;
display: block;
color: #cc0000;
background-color: #eeeeee;
text-decoration: none;
text-align: center;
border-left: 1px;
border-top: 1px;
border-right: 1px;
border-bottom: 1px;
border-color: #cc0000;
border-style: solid;
margin-left: 0px;
margin-top: 5px;
margin-right: 5px;
margin-bottom: 0px;
padding-top: 1px;
padding-right: 8px;
padding-bottom: 1px;
padding-left: 8px;
float: left
}

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-01-03 11:24

rasmus carlsen skrev:

> Hvis jeg fjerner width i nedenstående (for at kassen kun skal
> fylde kassen), går der ged i Opera ... hvorfor?

Eksempelside? - og hvilken Operaversion drejer det sig om?

> Og hvordan løser jeg det problem?

Hvis a-elementet blot skal være i fuld bredde kan du prøve med
width: 100%;
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-01-03 11:45

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid>

> Eksempelside? - og hvilken Operaversion drejer det sig om?

- jeg tror jeg har løst det ...

ras

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-01-03 13:44

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> "Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid>

> - jeg tror jeg har løst det ...

Fortæl!
/L

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-01-03 15:07

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Fortæl!

- jeg måtte give dem en given bredde ...

ras