MS Windows
briani 27239
Dual monitor setup i win xp pro ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 28-01-03 08:41

Hey

Jeg kører lige nu med en 20' TFT i 1600X1200, men overvejer at købe en 17'
TFT yderligere (der vil kører i 1280X1024) til paletter, infofiler og
andet.

Kan dette køre problemfrit i win xp - og er der noget problem med at kører
ens hovedTFT skærm i 1600X1200 og biTFT skærmen i 1280X1024 ?

Jeg vil ikke kunne gå på kompromis med opløsningerne på disse to TFT
skærme, da de som bekendt kun kører optimalt i deres naturlige opløsning.

Jeg ejer et Asus 8460 GF4 TI4600 kort med både en DVI og VGA udgang og dual
head.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 28-01-03 17:27

On Tue, 28 Jan 2003 08:41:08 +0100, Dr.Ralph wrote:

> [...]
>
> Jeg ejer et Asus 8460 GF4 TI4600 kort med både en DVI og VGA udgang og dual

Det var da ikke meget hjælp man fik.......?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Leony

Dato : 29-01-03 12:39

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da ikke meget hjælp man fik.......?

Måske de ved mere i gruppen der omhandler grafikkort.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/