Band medlemmer søges
Fra : Lisi

Dato : 11-03-01 15:22

Hej! Jeg er en kvindelig sanger på 22 med Hispanic/Caribbean/American
baggrund, som leder efter band-medlemmer til at spille
sammen med i Danmark (Helst i København/Sjælland). Jeg er til mange slags
typer musik, men foretrækker stile som: U2, Alanis Morisette,
Jewel, 4 Non-Blonds, Sarah Mclachlan osv...
Jeg skriver mine egne tekster, men vil gerne have band-medlemmer som er
samabejdsvillige til at arbejede med musikken/teksterne.

Tak

Lisi

P.S. Skriv helst engelsk, hvis det er muligt.

lisimusik@hotmail.com