Hund i stjålet bil ?
Fra : Is

Dato : 27-01-03 20:14

Hej

Jeg hørte i går om en hund der var i bur i bilen, og hvor så bilen blev
stjålet !! jeg mener i Korsør, men er ikke sikker.

Er der nogen der har hørt om ejer og hund er blevet genforenet ???

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 28-01-03 06:24

Hej Erik

Jeg kan se på sjællands tidendes hjemmeside ( www.sj-nyheder.dk ) at den
er fundet i god behold ! Men da jeg ikke har abonnement til avisen kan
jeg ikke læse hele historien .. Men tilsyneladende skulle alt være i
orden

Mvh. Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Is

Dato : 28-01-03 19:40

> [...]
> er fundet i god behold ! Men da jeg ikke har abonnement til avisen kan
> jeg ikke læse hele historien .. Men tilsyneladende skulle alt være i

---
tak !

det var da godt !!

Jeg havde kun hørt efterlysningen, men ikke om resultatet af den !!

Jeg havde ellers selv søgt på de lokale aviser, regionalen, tv øst uden at
finde noget om det !!

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : René Kofoed

Dato : 29-01-03 23:41

Hej NG.
Hunden er leveret tilbage til ejerne.(ved ikke med bilen??)
Det var på parkeringspladsen ved Føtex i Korsør, at hund og bil blev
stjålet.
Har flere gange talt med ejeren, men ikke efter.
Flink ejer og ufattelig dejlig hund, godt de er genforenet.
Ved ikke om der har stået noget i en lokalavis om det.
Mange hundehilsner fra
Susanne, Coco og Xawier.

Fra : Is

Dato : 30-01-03 20:06

"René Kofoed" <r-kofoed@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Flink ejer og ufattelig dejlig hund, godt de er genforenet.
> Ved ikke om der har stået noget i en lokalavis om det.
---
JA !! nogen har hørt i "regionalen" at bilen MED HUND blev fundet på
Motalavej i Korsør ca et døgn efter bilen var stjålet !!!

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : René Kofoed

Dato : 01-02-03 17:32

Hej Erik.
Er du kendt i korsør ??
MVH Susanne.

Fra : Is

Dato : 01-02-03 19:58

> Hej Erik.
> Er du kendt i korsør ??
> MVH Susanne.

Hej Susanne !

Det håber jeg ikke !!!

Nå det var nok ikke på den måde du mente !

Det er meget lidt, jeg har været der, men så er det også det, ! jeg bor
mellem Ringsted og Haslev !

Hvorfor spørger du ??
--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : René Kofoed

Dato : 02-02-03 13:02

Hej Erik.
Jeg spørger, fordi du nævnte Motalavej på den måde.
For at, ikke komme i klemme, vil jeg prøve at, forklare det på en neutral
måde!!
Motalavej, er et sted jeg køre i bil, eller går tur med hundene, når den
"lille" schæferhan er stor, stærk og villig til at, gøre hvad som helst for
at, forsvare mig.
Jeg ville ikke som dansk pige, gå der alene en mørk aften.
Der er mange med anden etnisk baggrund, som ikke altid ved hvad det betyder
når en pige siger : Nej.
Det skal lige tilføjes at, der ikke er sket noget af den art, mens jeg har
boet i Korsør.
Håber du kan læse mellem linierne??
MVH Susanne.

Fra : Is

Dato : 02-02-03 14:58

> [...]
> når en pige siger : Nej.
> Det skal lige tilføjes at, der ikke er sket noget af den art, mens jeg har

Det er jo et navn der for mig har et dårligt ry, det er dels fordi man
sommetider har hørt det nævnt i bestemte forbibdelser,
og jeg lå faktisk på sygehus sammen med en ældre dansker der boede der
!!(det er nu snart 5 år siden) han havde flere gange haft indbrud, via sin
alten !!! det var naboerne der gjorde det, kravlede fra altan til altan. Det
ville jeg ikke være tryg ved !!

Om det er så slemt som jeg gør det til ved jeg jo ikke ? men når man høre
noget, så tror man jo det værste ???

--
Venlig hilsen
Erik Isager