Dansk server til spil MOHAA og BF42...Hjæl~
Fra : Rob

Dato : 27-01-03 19:44

Jeg har brug for hjælp til at finde en sted i Danmark, hvor jeg kan stille
en PC, der skal være server for Medal of Honor og Battlefield 1942.
Alternativt kan jeg leje computeren. Forbindelsen skal mindst være 10 mbit.
Hvad er den billigste løsning?

MVH

Robert

www.clanhtas.com

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-03 23:04

Prøv at kigge på kampzone.dk - de har relativt billige priser, hvis man kun
skal hoste et spil i hvert fald...

Men eller ved jeg det ikke lige

Asger

Fra : Rob

Dato : 28-01-03 00:08

Hej

Nu har jeg en MOHAA server fra sverige. Jeg betaler kr570 månden med fri
trafik.Men de kan bare ikke laver en server til Bf42. kampone.dk var lidt
for dyrt når man skal betaler også for trafik : kr1,90gb. Så var det kr1400
3 måneder + ca. kr600 trafik per måneder
En godt public server bruger:

server bandwidth is about 1,3 mbit outgoing and 0,3 mbit incoming for 2x16
slot game servers. Ca. 200 - 300 GB/month.

Unskyld det er på også lidt på engelsk men jeg kommer fra australien og det
er rigtig
svært til at skriver på danske

MVH
Rob