opdatering til NDS 3.0a
Fra : apollo14

Dato : 11-03-01 14:33

Hej gruppe er der en der har det prg så nds3.0A kan kører med en 6210.

Fra : N/A

Dato : 11-03-01 16:08

Fra : Nic

Dato : 11-03-01 16:08

Desuden fik du jo softwaren med til din 6210 da du købte den.

Nic

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 11-03-01 21:34

er jeg ganske udemærket klar over, men mangler den fil så jeg kan bruge
nds3.0a, og jeg kan sq ikke finde den, kun den til 7110, og den virker
minus. Og nds kan sagtens bruges med 6210, man skal bare bruge en regfil, så
kører det. Men pcsuiten skoder da mere end noget andet, du kan jo kun sende
sms via en telnet adgang, og det er da skod. så er der kun oxygen
phonemanager tilbage, og da jeg ikke har penge til at købe den, så er nds en
løsning, da jeg har haft en 6110.