DVD nyhedsgruppe
Fra : Jens & Sara

Dato : 27-01-03 19:24

Som nybegynder udi nyhedgrupper ville jeg lige høre om der var nogle som
kunne anbefale en god nyhedgruppe koncentreret om DVD udgivelser, R1 såvel
som R2.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 27-01-03 20:30

On Mon, 27 Jan 2003 19:24:21 +0100, "Jens & Sara" <jensara@os.dk>
wrote:

>Som nybegynder udi nyhedgrupper ville jeg lige høre om der var nogle som
>kunne anbefale en god nyhedgruppe koncentreret om DVD udgivelser, R1 såvel
>som R2.

Du kan bruge gruppen dk.marked.privat.tv+video.dvd
Selv om det er en markedsgruppe tolereres snak om dvd-udgivelser.

Fundatsen:

1. Gruppenavn:
dk.marked.privat.tv+video.dvd

2. Beskrivelse:
Forum for folk der vil handle DVD.

3. Fundats:
Formålet med denne gruppe er, at give folk med DVD mulighed for, at
handle med brugte DVD film og udstyr.
Gruppen skal ikke være en reklamesøjle for DVD firmaer og butikker,
der handler med DVD.
Det er ikke tilladt at sende indlæg til denne gruppe, der indeholder
vedhæftede filer, f.eks. billeder, hele film o.s.v. Her henvises til
dk.binaer

4. Begrundelse:
Indlæg om DVD i dk.kultur.film er efterhånden ved at tage overhånd.
Der kommer med tiden flere indlæg handlende om, hvor man kan købe DVD
film, hvad de koster osv. Det generer de deltagere i gruppen, som ikke
selv har DVD, men gerne vil diskutere film.

5. Eksisterende trafik:
dk.kultur.film

6. Forslag til navne:
dk.marked.privat.dvd

7. Moderering:
Nej.

8. Forslagsstillere:
Jonas Madsen
Søren Jacob Lauritsen

Kurt Brixen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-01-03 22:28

"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge gruppen dk.marked.privat.tv+video.dvd
> Selv om det er en markedsgruppe tolereres snak om dvd-udgivelser.

Selve indholdet kan også diskuteres her i filmgruppen. Det er dog god skik
at mærke indlæg med "[DVD]" i emnefeltet, så folk der ikke er interesserede
i den slags har mulighed for at frasortere dem.

MVH
Jens