70 årig og impotent??
Fra : Carsten Matzon

Dato : 27-01-03 18:54

Kærsten og jeg sad og snakkede om hvordan det er når vi engang bliver gamle.
Min kærste tror de fleste gamle mænd er impotente, men jeg tror bare de
fleste har mistet lysten til sex, men altså stadig godt kan hvis de ville.
Ved godt de fleste herinde nok er en del yngre, men alligevel kan det jo
godt være der er nogen der ved noget om emnet???

Jette

Fra : Tomas O.

Dato : 27-01-03 20:55

"Carsten Matzon" <carsten@i.hate.spam.matzon.dk> wrote in

> [...]
> hvis de ville. Ved godt de fleste herinde nok er en del yngre, men
> alligevel kan det jo godt være der er nogen der ved noget om emnet???

De fleste er IKKE impotente.. at miste lysten og være impotent er to
forskellige ting.

Der skulle være rimlig gang i den langt op alderen.. verdens ældste far,
jeg husker, var 98 da han fik sin sidste dreng.. det var vist en
hviderusser... han blev 107 år gammel og havde over 200 direkte
efterkommere..

Tomas

Fra : Peter Martyn

Dato : 28-01-03 04:02

> [...]
> Ved godt de fleste herinde nok er en del yngre, men alligevel kan det jo
> godt være der er nogen der ved noget om emnet???

Jeg har meget erfaring indenfor ovenstående emne, da jeg er mester-knepper
af ældre kvinder. Min erfaring er at mænd,efter de 70, har et stort problem
med at tilfredsstille deres sex-lystne fruer.

Må sige som det er: jeg kan få fat i dem, lige så let som at plukke
et æble fra et træ.......altså kvinderne.

En fisse på 60-70-80 år er kvalitets-fisse. Når jeg sér en af disse
slanke,vel-
skabte,smal-hoftet teenagers......så drømmer jeg om gangstativ,
støttestrømper ,
forlorne tænder og sure cerutter.

Hvor vil jeg hen med det hér : mænd ultimo 70+ kan ikke en skid !!!

Fra : Johnny_Brian

Dato : 29-01-03 12:58

"Peter Martyn" skrev d. 28-01-03 04:02 dette indlæg :

> [...]
> støttestrømper ,
> forlorne tænder og sure cerutter.
>
> Hvor vil jeg hen med det hér : mænd ultimo 70+ kan ikke en skid !!!

R-E-S-P-E-C-T !

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-03 05:06

"Carsten Matzon" <carsten@i.hate.spam.matzon.dk> wrote in message
[...]

BW;Heller ikke lægerne har brugbar statistik.
Åreforkalkning er ikke en virkelig vigtig årsag til impotens.

Man løber linen ud og gider ikke mere det pjat, hvis ikke pigen er
virkelig sexet - derfor bliver man efterhånden impotent. Når man vil
have børn, er man potent - og når pigen smigrer manden godt.

Piger kan gøre deres fyr impotent, ved ligegladhed.Nogle er stolte af at
have en viril fyr, og holder gryden i kog, andre kan lide at straffe
ham, de sir, at de elsker.

Min mor gjorde sig kostbar, og min far var derfor vild med sex til han
døde.
Lissom en sulten mand er vild med mad
Jeg onanerer nok mer end han, og er derfor ikke så vild i varmen - og så
stiv når samlejemuligheden opstår

Ku du voldtage en 90-årig - nogle kan. De fleste ville næppe få den op
at stå.
Piger skaber impotens, mer end ældning gør.
Har man succes på kødmarkedet, hvad en af mine sæddonorer har, så er det
nul tilbagegang i lyst og stivhed med alderen.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-01-03 06:43

On Tue, 28 Jan 2003 05:05:50 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>
>Piger kan gøre deres fyr impotent, ved ligegladhed.Nogle er stolte af at
>have en viril fyr, og holder gryden i kog, andre kan lide at straffe

Gjorde min kone/kæreste det røg hun fandme for døren med det samme.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-03 08:11

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message
> [...]

>ham, de sir, at de elsker.

Gjorde min kone/kæreste det røg hun fandme for døren med det samme.

BW: Parforholdet er en slagmark, ikke uden spænding, træfninger slag og
dejlig underholdning.
Læs kvindehaderen Strindbergs kyniske men sande beskrivelse. Desuden:

Et vigtigt aspekt er at TING BLIR GAMMELDAGS

Som Konfutze skrev år 500 før Kristus

"Tag to krukker og fyld den ene med bønner.
Hver gang du efter brylluppet elsker med din smukke unge kone, lægger du
en bønne over i den anden krukke.
Efter et år lægger du en bønne tilbage i oprindelig fyldte krukke, efter
hvert samleje.
Du vil aldrig få fyldt den første krukke helt op igen."