Program søges
Fra : Max

Dato : 27-01-03 18:13

Hej

jeg leder efter et program der kan kombinere flere mp3 musikfiler til 1 stor
fil,
Kender i nogen?

Venligst
max

for Email fjern sidste ki

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-01-03 18:54

In dk.kultur.musik, Max wrote:

> jeg leder efter et program der kan kombinere flere mp3
> musikfiler til 1 stor fil

Start -> Kør -> "cmd" (eller "command") ->

   copy /b fil_1.mp3 + fil_2.mp3 + ... + fil_n.mp3 samlet.mp3

Eller:

   copy /b *.mp3 samlet.mp3

Det er rimeligt nemt. Om mp3-filen (og dens headerinformationer)
bliver særligt pæn(e) ved jeg ikke, men så kan den vel reencodes.

--
Lars Stokholm

Fra : Max

Dato : 27-01-03 20:12

mange tak prøver det

Fra : Johnny Bonde

Dato : 28-01-03 00:57

Wincommander kan gøre det

mvh Johnny
--
www.underholdningsnettet.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-03 01:30

In dk.kultur.musik, Johnny Bonde wrote:

[Kombinere mp3-filer]

> Wincommander kan gøre det

Total Commander (Windows Commander)? Hvordan?

--
Lars Stokholm

Fra : Lars

Dato : 28-01-03 21:59

In article <Xns9311F2DF87F0@lars.stokholm>, stokholm@diku.dk says...

> Total Commander (Windows Commander)? Hvordan?

Først CRTL-D for multi-rename af filer således de har FILNAVN.### hvor ### er fortløbende
extension nr. Næste step er menupkt. Files - Combine files
Sådan, det er temmelig let

mvh Lars

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-03 22:40

In dk.kultur.musik, Lars wrote:

> Først CRTL-D for multi-rename af filer således de har
> FILNAVN.### hvor ### er fortløbende extension nr. Næste step er
> menupkt. Files - Combine files Sådan, det er temmelig let

Ja det er klart, men det er jo snyd :) Du får også en crc-fejl.

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-03 23:39

In dk.kultur.musik, Lars Stokholm wrote:

> Ja det er klart, men det er jo snyd :) Du får også en crc-fejl.

Ok, det er måske ikke ligefrem en fejl. Lad gå, jeg hopper på den ;)

--
Lars Stokholm

Fra : Lars

Dato : 29-01-03 20:35

In article <Xns9311F0811C4820@lars.stokholm>, stokholm@diku.dk says...

Som option spørger WinCommander efter en crc-fil der skabes, når filer splittes, hermed kan WC
lave en crc check når filer samles igen og såfremt crc filen ikke findes, gøres brugeren
opmærksom på dette.

> Ok, det er måske ikke ligefrem en fejl. Lad gå, jeg hopper på den ;)

Det kan du roligt gøre idet der er tale om en binær sammenlægning af filer.
Problemet med mp3 filer er istedet at der der pludselig er flere id-tags midt i den samlede fil
& jvf standard er ID-tag lagt i files sidste 100 bytes

mvh Lars

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-01-03 22:04

> [...]

> filer splittes, hermed kan WC lave en crc check når filer samles
> igen og såfremt crc filen ikke findes, gøres brugeren opmærksom

Netop.

> Det kan du roligt gøre

Det gør jeg skam også.

> Problemet med mp3 filer er istedet at der der pludselig er flere
> id-tags midt i den samlede fil & jvf standard er ID-tag lagt i
> files sidste 100 bytes

Det var også det der lå bag min afsluttende kommentar i indlægget:
<news:Xns9310C02F6B84C0@lars.stokholm>. Men det kan måske nok gå
alligevel. Hvad sker der med filer med forskellig bitrate (o.lign.)?

--
Lars Stokholm

Fra : Peter G

Dato : 28-01-03 17:23

MusiuCutter: http://musicutter.host.sk

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så: