SPV opdatering LORT!
Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 17:14

Efter jeg har opdateret min SPV så hakker den i MP3 og jeg har ingen lyd på
min ringe tone i NORMAL profil, den bliver hele tiden slået fra.

Carsten

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-01-03 17:38

"Carsten" <howar@NOSPAMadslhome.dk> wrote

> Efter jeg har opdateret min SPV så hakker den i MP3 og jeg har ingen lyd

> min ringe tone i NORMAL profil, den bliver hele tiden slået fra.

Hvad svarede Orange til det, da du konfronterede dem med det ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 17:50

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> "Carsten" <howar@NOSPAMadslhome.dk> wrote

> på
>
> Hvad svarede Orange til det, da du konfronterede dem med det ?
>
> --
> Mvh Henrik.

Efter at have spillet tal lotteri for at komme igennem til kunde service,
fik jeg at vide der var op til 15 min vente tid, jeg gav dem 3 min. og lage
på.

Prøver senere, men dem med hjernen er jo gået hjem for i dag!

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 17:57

"Carsten" <howar@NOSPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at have spillet tal lotteri for at komme igennem til kunde service,
> fik jeg at vide der var op til 15 min vente tid, jeg gav dem 3 min. og
lage
> på.

Hov!
Det var mere end 15 min!

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 17:49

> Efter jeg har opdateret min SPV så hakker den i MP3 og jeg har ingen lyd

> min ringe tone i NORMAL profil, den bliver hele tiden slået fra.
>
> Carsten

Har fundet ud af hvis man går ind i en profil og sætter den til at ringe og
vibrere, så slår den lyden fra i den profil man er inden i og man kan IKKE
aktiver det igen ved at stille den tilbage til kun at ring, skaden er sket.

Det er kun hvis jeg vælger lydstyrke 1 at den så ringer igen, men det er
selvfølgelig meget lavt
Ved lydstyrke 2,3,4 eller Høj er lyden forsat slået fra.
Hvis man går ind igen for at se den værdi man har sat den til, feks. HØJ, så
star den på FRA når man går ind igen går ind for at tjekke efter.
Den husker det altså ikke, med mindre det er lydstyrke 1.

Det er sgu for dårligt når man har ventet så længe på en opdatering, samt
der endnu ikke er kommet Æ, Ø & Å med i alfabetet til SMS samt dansks
ordbog.

Nu sider jeg med en telefon der kun virker i lydstyrke 1, det er sgu ikke
holdbart.

Carsten

Fra : Anders Møller

Dato : 27-01-03 19:14

On Mon, 27 Jan 2003 17:48:36 +0100, "Carsten"
<howar@NOSPAMadslhome.dk> wrote:

>Nu sider jeg med en telefon der kun virker i lydstyrke 1, det er sgu ikke
>holdbart.

Samme problem her, har talt med kundeservice de vidste selvfølgelig
ikke hvad de skulle gøre.

Fed at få en opdatering der ødelægger mere end den gavner.

Endvidere har sync fjernet alle + foran 45 i mine kontaktpersoner, så
jeg ringer til alle andre end hensigten var.. flot.
--

Anders Møller
Punto 16v

Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 19:27

"Anders Møller" <punto@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Endvidere har sync fjernet alle + foran 45 i mine kontaktpersoner, så
> jeg ringer til alle andre end hensigten var.. flot.

Jeg fik fat i dem, de var slet ikke klar over det!

Jeg aftale så at jeg skulle opdater den igen og ringe tilbage hvis jeg kunne
få fejlen frem igen.
Det kunne jeg
De jeg ringet tilbage fik jeg fat i en anden, han lød som om han var helt
rundt på gulvet, fordi efter jeg havet ringet var der flere der ringet med
samme problem.

Men jeg fandt ud af at det er selve handlingen i at gå ind i en ringe profil
der får den til at lave fejl.

Men man kan trykke Nulstil til standart, så er den tilbage til fabriks
indstilling.

De vil nu pille opdateringen ned fra nettet, s kan vi vel vente endnu en
måned!

Carsten

Fra : Anders Møller

Dato : 27-01-03 19:28

On Mon, 27 Jan 2003 19:26:38 +0100, "Carsten"
<howar@NOSPAMadslhome.dk> wrote:

>De vil nu pille opdateringen ned fra nettet, s kan vi vel vente endnu en
>måned!

Men hvad så med os der HAR opdateret.. der skal jo så TO opdateringer
til.. en til os og en til "de andre" der IKKE har opdateret.

Jeg er normalt tålmodig.. men ikke denne gangn.. sssuuukk mand.

Anders

Fra : Carsten

Dato : 27-01-03 19:41

> [...]
> til.. en til os og en til "de andre" der IKKE har opdateret.
>
> Jeg er normalt tålmodig.. men ikke denne gangn.. sssuuukk mand.

Ja enden så må vi opdater tilbage igen, eller vente på de får lavet en ny
opdatering, det bliver nok en ny opdatering til os alle.

De vil jo også snart komme med en opdatering til, så vi får Æ,Ø & Å til SMS.
Så det bliver nok det hele i et.

Carsten

Fra : Anders Møller

Dato : 27-01-03 19:45

On Mon, 27 Jan 2003 19:41:03 +0100, "Carsten"
<howar@NOSPAMadslhome.dk> wrote:

>Ja enden så må vi opdater tilbage igen, eller vente på de får lavet en ny
>opdatering, det bliver nok en ny opdatering til os alle.

Man kan ikke lave en roll-back....................

/Anders

Fra : Seth

Dato : 27-01-03 19:54

Fedt...så vi er fanget af den LÆKRE bug, der gør at fonen er ret nytteløs.
m.m den er tapet til dit øre...??

Fra : Lars Varming

Dato : 27-01-03 22:19

"Anders Møller" <punto@jubiimail.dk> wrote in message

> Man kan ikke lave en roll-back....................

Passer ikke - hvis man tog en komplet backup af telefonen på SD kort inden
man opdaterede, kan man fint lave en roll-back. Jeg ved det, for jeg har
lige gjort det!

Der er for mig at se ingen grund til at opdatere sin SPV endnu - især fordi
man efter opdateringen ikke mere kan operatør-unlocke sin tlf. ved at swappe
SIM kort... meget nyttig feature for mig !!

Mvh.
Lars

Fra : Anders Møller

Dato : 28-01-03 09:26

On Mon, 27 Jan 2003 22:19:14 +0100, "Lars Varming" <lars@varming.org>

>Passer ikke - hvis man tog en komplet backup af telefonen på SD kort inden
>man opdaterede, kan man fint lave en roll-back. Jeg ved det, for jeg har
>lige gjort det!

Jeg har skam også backup af telefonen, men du kan da ikke backup'e
flash-rommen ? Correct me if I'm wrong, og vis mig hvordan.

/Anders

Fra : Daniel Monin

Dato : 28-01-03 12:01

> Jeg har skam også backup af telefonen, men du kan da ikke backup'e
> flash-rommen ? Correct me if I'm wrong, og vis mig hvordan.

Hej,

jeg fik da min telefon helt tilbage som den var før jeg installerede
updaten. Jeg valgte bare at den skulle installere alt der lå på sd-kortet.

Der er da en option der hedder load rom...

mvh

Daniel Monin

Fra : Lars Varming

Dato : 28-01-03 13:49

> On Mon, 27 Jan 2003 22:19:14 +0100, "Lars Varming" <lars@varming.org>

> Jeg har skam også backup af telefonen, men du kan da ikke backup'e
> flash-rommen ? Correct me if I'm wrong, og vis mig hvordan.

Jeg forstår muligvis ikke helt dit spørgsmål og vælger at svare sådan her:
Efter jeg restorede den komplette backup af min tlf. er den 100% som før -
samme versioner hele vejen igennem, når jeg kigger i about. Dette gælder
også ROM update versions. Tillige kan jeg atter swappe SIM kort til fx. et
TDC kort, hvilket man ikke mere kan efter den nye update.

Hvis det ikke var svaret på dit spørgsmål, så spørg lige igen - og så selv
jeg kan forstå det..

- Lars

Fra : toppe2

Dato : 05-02-03 09:32

hej jeg har fuldt med i jeres debat om at komme tilbage til den galme
version. men jeg forstår ikke helt hvordan du har lavet en roll-back.
kan du ikke skære det ud i pap for mig

-Thomas

http://www.kandu.dk/