2 fribiletter til Ali G Indahouse byttes t~
Fra : moestrup

Dato : 27-01-03 17:16

Hej

Jeg er brændt inde med to fribiletter til Ali G Idahouse. Så vidt jeg
kan se går den kun i Kbh. og jeg bor i Århus, så hvis der skulle være
en københavner med lyst til at se denne film og som evt. vil bytte med
noget filmrelateret...ex. en DVD af en art, så post her i gruppen.

/steffen

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 27-01-03 18:16

Er der overhovedet NOGEN som gider se den film????

Fra : Dopedog

Dato : 27-01-03 20:20

Jeg har set den ... men det er SATME længe siden :)

-Ronnie