MS Windows
briani 27239
Dos 5 / win 3.1
Fra : Lars Clement

Dato : 26-01-03 22:11

Joh, den er go nok.
Jeg er ved at igangsætte en bærbar fra 91. 2 Ram og 50 mb harddisk.
Nu mangler jeg så lige en dos. Hvor hitter man det, nu om dage ?

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-01-03 20:27

Således skrev "Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Sun, 26 Jan 2003 22:11:22 +0100:

> Nu mangler jeg så lige en dos. Hvor hitter man det, nu om dage ?

Godt nok ikke IBM/MS-dos, men mon ikke de kan bruges alligevel:

DRdos fra <http://www.drdos.com>

Freedos fra <http://www.freedos.org/>

Knud
--
Np: Neon Genesis Evangelion - A Thesis for a Cruel Angel

Fra : Pico

Dato : 27-01-03 23:08

Lars Clement wrote:
> Joh, den er go nok.
> Jeg er ved at igangsætte en bærbar fra 91. 2 Ram og 50 mb harddisk.
> Nu mangler jeg så lige en dos. Hvor hitter man det, nu om dage ?

Der er da mange DOS i omløb. Kan f. eks. nævne dos til DriverImage Pro
eller Ghost. Der er også dos på en Win 98 startdiskette og skulle det
gå helt galt har vi alle vel 3 MS dosdisketter stående
Hov der var jeg lidt hurtig, Dos 5 har jeg kun på engelsk, den danske er
6.22.
Hvis du er helt på herens mark kan jeg godt maile den til dig, mon ikke
det er rimeligt lovligt nu ? Så skal du maile mig.
Pico