input placerer sig forskelligt ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-01-03 16:48

I en div med følgende:
..brevboks {
position: relative;
width: 155;
text-align: center;
padding: 0px
}

er indsat:

<input class="indtastmail" type="text" value="navn@domæne.dk" name="email">

Og det virker sådan set .. men; IE placerer den dobbelt så langt nede i
div'en end NS ... Opera ligger sådna cirka midt i mellem. Hvorfor gør den
det? Og hvordan kan jeg selv bestemme den præcise positionering?

jeg har prøvet at rykke <input class="indtastmail" type="text"
value="navn@domæne.dk" name="email"> over
<form action="http://www.websup.dk/com_mail.php" name="websupmail"
method="post"> osv ... men så virker skidtet ikke ...

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-01-03 22:23

rasmus carlsen skrev:

> Og det virker sådan set .. men; IE placerer den dobbelt så
> langt nede i div'en end NS ... Opera ligger sådna cirka midt i
> mellem.

Hvilken doctypeerklæring benytter du? (søg evt. på doctype switch
her i gruppen eller på Google).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-01-03 09:17

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid>

> Hvilken doctypeerklæring benytter du? (søg evt. på doctype switch
> her i gruppen eller på Google).

4.01 transitional ...

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-01-03 11:11

rasmus carlsen skrev:

> 4.01 transitional ...

Med eller uden URL?

Denne doctype sætter quirks-mode:

....mens denne doctype sætter standard-mode:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Se også
<http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dnie60/html/cssenhancements.asp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-01-03 11:21

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid>
> Hvilken doctypeerklæring benytter du?

- jeg bruger: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> ... skal jeg fjerne