iMac DV, underlig skærm & modem
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 11-03-01 14:15

Hej alle.

Min far's iMac DV 400 (det er vist den man kalder "Summer 2000"
modellen) opfører sig sært.

Når man aktiverer en menu (lige meget hvilket program og menu) ruller
der vandrette bølger ned over skærmen.

Ikke nok med det, men når man aktiverer en menu mens man er på nettet,
kan man også ganske svagt høre modem-støj gennem højttalerne.

Jeg har fundet følgende vedr. skærmen:

<http://www.macfixit.com/ultimate/Forum11/HTML/001695.html>

Er der nogen der ved, om Apple officielt har indrømmet at der er en
fejl? Jeg syns' ikke jeg kan finde nogen TIL om emnet?

Og hvad med det med modem-støjen, er det noget nogen har hørt om?

Mojn, Thomas

--
To avoid hangovers, stay drunk. Once you start to hang, you're screwed.

-Sully

Fra : Kjetil Rå Hauge

Dato : 11-03-01 16:13

In article <1eq3zbm.1diwbrc9am2pgN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Ikke nok med det, men når man aktiverer en menu mens man er på nettet,
> kan man også ganske svagt høre modem-støj gennem højttalerne.

Gå til kontrollpanelet "modem" og klikk for "Lyd av". Hvis du gjerne vil
høre på mens modemene forhandler med hverandre, kan du for hver enkelt
gang gå til kontrollpanelet "Lyd" (eller kontroll-linjen) og velge en
annen lydkilde enn "Modem".

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 12-03-01 21:56

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved, om Apple officielt har indrømmet at der er en
> fejl? Jeg syns' ikke jeg kan finde nogen TIL om emnet?

Og det kunne jeg så illiwel:

http://til.info.apple.com/techinfo.nsf/artnum/N31262

Mojn, Thomas :)