Die Another Day [Spoiler af rang]
Fra : H3nrik V!

Dato : 27-01-03 15:22

Hejsa!

Var lige inde og se den med en kammy lørdag kl 23.59... :)

Vi var lidt uenige. Da man ser ispaladset går det ligesom op for mig at
fyren med den "dyre acne" _ikke_ er Zao, som ellers først antaget, men en
decoy. Derimod mener jeg at Gustaf G i virkeligheden er Zao, der har
gennemgået en voldsom genterapi. Men hvem er fyren med diamanterne i
ansigtet så? Eller er jeg helt galt på den? Det mener min kammy i hvert
fald.. ;)

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : // Overby

Dato : 27-01-03 16:07

Jeg opfatter det således:

Gustav G: Oberst Moon (ham der "dør" i starten)
Diamant-fjæs: hans højre hånd aka Zao

Fra : moestrup

Dato : 27-01-03 17:09

On Mon, 27 Jan 2003 16:07:13 +0100, "// Overby"
<danielFJERNES@FJERNESoverbyhansen.dk> wrote:

>Jeg opfatter det således:
>
>Gustav G: Oberst Moon (ham der "dør" i starten)
>Diamant-fjæs: hans højre hånd aka Zao

enig. helt sikkert.

/steffen

Fra : Jimmy

Dato : 27-01-03 18:11

"moestrup" <steffmoes@ofir.dk> wrote in message

> enig. helt sikkert.

Ja - hvordan kan man være i tvivl?

Mvh
Jimmy

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 27-01-03 18:29

> Ja - hvordan kan man være i tvivl?

Det var også sådan de store, udskårne brikker i puslespillet faldt på plads
for mig. :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : H3nrik V!

Dato : 27-01-03 20:06

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote in message

> Ja - hvordan kan man være i tvivl?

Jeg mener da at J. Bond tiltaler Gustav som "Zao" til sidst i filmen, og får
at vide, at han har været alt for længe om at regne det ud...

Anyway - jeg må nok se den igen - om ikke andet for Halle Berry... Uhhhmmm!

Fra : Jimmy

Dato : 27-01-03 20:26

"H3nrik V!" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in message
> [...]
får
> at vide, at han har været alt for længe om at regne det ud...

Det kan jeg ikke afvise, men jeg mener da at scenen med den koreanske
general-far og hans søn taler for sig selv.

Desuden var det Gustav/Moon, der havde læst på Harvard og lært engelsk og
fægtning.

Mvh
Jimmy

Fra : Michael Westi

Dato : 28-01-03 14:32

> Ja - hvordan kan man være i tvivl?

Jo, det kan man godt!
Hvis man falder i søvn.
Fu... hvor var den kedelig og elendig.

Og jeg som troede de havde skrabet bunden med "The world is not enough"!!
(Undskyld, Michael Apted)

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Jimmy

Dato : 28-01-03 14:46

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message

> Jo, det kan man godt!
> Hvis man falder i søvn.
> Fu... hvor var den kedelig og elendig.

Jamen... Hvis man falder i søvn vågner man da ved at der hvert andet minut
er en forfriskende eksplosion

Jeg syntes filmen var helt i top og at PB havde vorkset enormt med opgaven.
Normalt kan jeg ikke lide ham som JB, men her måtte jeg bøje mig.

Jeg mener desuden at deres product placements var meget få og diskrete.

Mvh
Jimmy

Fra : Michael Westi

Dato : 28-01-03 19:12

> [...]
> Normalt kan jeg ikke lide ham som JB, men her måtte jeg bøje mig.
>
> Jeg mener desuden at deres product placements var meget få og diskrete.

Tjaa, hvis jeg kan falde i søvn under en rock-koncert, kan jeg vel falde i
søvn til alt. LOL

Fra : Michael Skov

Dato : 28-01-03 15:40

nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2.dk skriver:
>Jeg mener desuden at deres product placements var meget få og diskrete.

OK.NU glæder jeg mig til at se den. Det skulle da være 1. gang i nyere
bond historie.
Hmmm kan det nu også passe

MU!

Fra : Jimmy

Dato : 28-01-03 16:48

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message
> nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2.dk skriver:
>
> OK.NU glæder jeg mig til at se den. Det skulle da være 1. gang i nyere
> bond historie.
> Hmmm kan det nu også passe

Jeg så Ericsson T68i men kun meget kort og ingen zoom på logo.

Jeg så bilen Aston Martin, men den kan man jo ikke så nemt gøre mere
diskret.

Andet så jeg ikke.
Der er givetvis flere men det er SLET ikke i nærheden af den hvor han styrer
bilen med mobilen og de zoomer ind på både mobil og billogo!

Mvh
Jimmy

Fra : // Overby

Dato : 28-01-03 17:17

> Andet så jeg ikke.
> Der er givetvis flere men det er SLET ikke i nærheden af den hvor han
styrer
> bilen med mobilen og de zoomer ind på både mobil og billogo!

På hotellet i Hong Kong bruger han en Philips HQ8890 barbermaskine... Lækker
sag

Daniel

Fra : Aragorn

Dato : 28-01-03 17:36

> "Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message
-snip-
> Jeg så bilen Aston Martin, men den kan man jo ikke så nemt gøre mere
> diskret.
-snip-
> Mvh
> Jimmy

=========

Hmmm, jeg synes nu ellers at Q har gjort et ganske udmærket stykke arbejde
på _netop_ det område i filmen!

MVH

Aragorn_dk

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 28-01-03 18:33

> -snip-
>
> =========
>
> Hmmm, jeg synes nu ellers at Q har gjort et ganske udmærket stykke arbejde
> på _netop_ det område i filmen!

LOL. Du kom først ;)

Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-01-03 18:40

Aragorn wrote:

> -snip-

> =========
>
> Hmmm, jeg synes nu ellers at Q har gjort et ganske udmærket stykke arbejde
> på _netop_ det område i filmen!

Øh, det var jo netop pga Q's arbejde, at Jimmy skrev at bilen ikke kunne
gøres mere diskret.

-Rune