Dropdown menu
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 27-01-03 14:26

Hej NG :)

Jeg har et lille 'problem' som nogen her måske kan hjælpe mig med?
Jeg har lavet en drop down menu som den her på billedet
http://www.linalind.dk/img123.png
- men når der klikkes på et link der, åbnes de altid i nye vinduer. Hvordan
kan man få links'ene til at åbne i det samme vindue?

Mvh Lina Lind

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-03 15:00

"Lina Lind Christensen" <adminNOSPAM@linalind.dk> skrev :

>- men når der klikkes på et link der, åbnes de altid i nye vinduer.

Kan ikke besvares ud fra et billede, lad os se siden. Upload evt.
en testside.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 27-01-03 16:13

"Lina Lind Christensen" <adminNOSPAM@linalind.dk> writes:

> [...]
> - men når der klikkes på et link der, åbnes de altid i nye vinduer. Hvordan
> kan man få links'ene til at åbne i det samme vindue?

Normalt åbnes sider ikke ved at man vælger i en select-box. Altså er
der noget javascript-kode der får det til at ske (og derfor er den
rigtige gruppe dk.edb.internet.webdesign.clientside :)).

Den kode skal så rettes, men det er svært at sige hvordan uden
at kende den.

/L 'og der er bonuspoint for at bruge .png!'