Batteriproblemet - Nokia 3310
Fra : AN

Dato : 27-01-03 13:49

Telefon: Nokia 3310

Problem: Når batteriet er løbet tør for strøm, tilsluttes opladeren.
Displayet viser både med tekst og grafisk at batteriet nu er under
opladning. Forsøger jeg nu at ringe op fra telefonen (eller bliver jeg
ringet op af en anden person), så vises teksten "batterier er tomt" i
displayet, jeg hører de tre velkendte bip...bip...bip... og telefonen
slukker. Men jeg kan se at opladningen stadig er i gang.

Spørgsmål: Hvorfor opfører telefonen sig sådan, og hvad kan jeg gøre ved
det?

Desuden: Jeg har prøvet at skifte batterier mellem to Nokia 3310 telefoner.
Efter det var gjort fulgte problemet med over på den nye telefon. Derfor
burde spørgsmålet faktisk være... Hvorfor opfører batteriet sig sådan, og
hvad kan jeg gøre ved det (ud over at købe et nyt)?

Mvh.

Anders

Fra : Handl lokalt i dk

Dato : 27-01-03 16:13

prøv at ligge batteriet i fryseren 12 timer, derefter tør du det op i nogle
timer ( til det IKKE dugger mere overhovedet ) og lader på det,,, måske
redder det batteriet, ellers må du bide i det sure æble og spendere et nyt.
EL.

Fra : AN

Dato : 28-01-03 09:10

Hej

Det lydder umidelbart som en joke! Er det ikke det, så tak for hjælpen

Mvh.
Anders

Fra : Handl lokalt i dk

Dato : 28-01-03 13:24

Ja du må meget gerne tage det som en joke men prøv det og giv så en
tilbagemelding
Hyg dig