MS Windows
briani 27239
Autoexec.bat rettelser i winME slettes
Fra : Unen

Dato : 27-01-03 12:36

Hej!

Jeg skulle hjælpe en ven med at indstille tastaturet til dansk under DOS i
windowsME. Og skulle derfor indsætte "Con codepage...." i autoexec.bat. Men
efter genstart har den slettet mine indsætte linier i autoexec.bat.

Nogen der kender dette fænomen og ved hvorledes dette kan løses?

/Sune

Fra : Gevaldi

Dato : 27-01-03 12:51

Unen skrev:

> [...]
> i autoexec.bat.
>
> Nogen der kender dette fænomen og ved hvorledes dette kan løses?

Du kan ikke editere i autoexec.bat direkte, men
skal bruge MsConfig og på fanebladet International
sætte den landekode han ønsker at bruge.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Unen

Dato : 27-01-03 15:21

Det hjalp. Tak for hjælpen :0)

/Sune