MS Windows
briani 27239
Hvordan undgår jeg denne pop-up meddelelse
Fra : Steffen

Dato : 27-01-03 12:16

Denne meddelelse popper hele tiden op i Windows XP: "Hold Windows opdateret med automatiske opdateringer"
Hvordan undgår jeg det fremover?
Steffen

Fra : Ivan Jensen

Dato : 27-01-03 12:21

Du kan stoppe det ved at gå ind i egenskaber for system og slå det fra med
opdateringer....." Winkey + Pause "ellers kan du gå ind på
http://www.xp-antispy.de/ og hente Antispy til den UK windows så kan du slå
alle de ting fra som får windows XP til at køre Ustabilt....

Fra : Leony

Dato : 27-01-03 13:09

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Denne meddelelse popper hele tiden op i Windows XP: "Hold Windows
> opdateret med automatiske opdateringer" Hvordan undgår jeg det
> fremover?

Disable Ballon tips:
http://www.winbookcorp.com/_technote/WBTA20000834.htm
kunne være et bud.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Emil Jensen

Dato : 27-01-03 17:15

Fint, der er også en pop-up meddelse om at der er en nyere version af MSN
Messenger tilgængelig. Jeg siger den bare skal reminde mig igen om en uge,
men er der ikke en måde at slå den helt fra?

Mvh

Emil

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-01-03 20:49

To løsninger.
1. Installer opdateringen.
2. Afinstaller MSN Messenger.

Fra : Leony

Dato : 28-01-03 12:20

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Fint, der er også en pop-up meddelse om at der er en nyere version af
> MSN Messenger tilgængelig. Jeg siger den bare skal reminde mig igen
> om en uge, men er der ikke en måde at slå den helt fra?

Har du prøvet at disable balloon tips?

Fra : Emil Jensen

Dato : 28-01-03 17:36

> Har du prøvet at disable balloon tips?

Jeg har nu disable'et balloon tips, selvom jeg ikke tror det hjælper på
netop MSN Messenger, da det vistnok IKKE er en balloontips som dukker frem
der... Men vi får se om en uges tid.

Mvh

Emil

Fra : Leony

Dato : 29-01-03 11:40

> Jeg har nu disable'et balloon tips, selvom jeg ikke tror det hjælper
> på netop MSN Messenger, da det vistnok IKKE er en balloontips som
> dukker frem der... Men vi får se om en uges tid.

OK, hvis du ikke bruger Messenger kan den jo afinstalleres.
Måske kan du slå "look for updates" fra i options, går dog ud fra at du
har tjekket dette (har slettet messenger for lang tid siden, så det er
gætværk).
Vi snakkes ved om en uge

Fra : Emil Jensen

Dato : 29-01-03 19:01

> OK, hvis du ikke bruger Messenger kan den jo afinstalleres.

Jeg bruger den dagligt...

> Måske kan du slå "look for updates" fra i options, går dog ud fra at du
> har tjekket dette (har slettet messenger for lang tid siden, så det er
> gætværk).

Jeg har tjekket om den kigger efter opdates, intet der...

> Vi snakkes ved om en uge

Jeps, og tak for hjælpen trods alt!

Mvh

Emil