driver til LASAT unique 1280i a/b efterlys~
Fra : John Joe

Dato : 11-03-01 13:55

Tillykke, Eicon og LASAT er slået sammen. Så kan man ikke længere hente
drivere til unique 1280i a/b. Ja, det er en af de mange fordele ved at købe
deres "prototype" modeller. Er der andre der har oplevet at den "fryser" og
at man bliver nødt til at slukke og tænde for strømmen?

Er der ikke nogen der kan fremskaffe mig Windows 9x drivere til unique 1280i
a/b TA'en?

Fra : John Joe

Dato : 11-03-01 19:20

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> at man bliver nødt til at slukke og tænde for strømmen?
>
> Er der ikke nogen der kan fremskaffe mig Windows 9x drivere til unique

Jeg har fundet disketten nu ;)