Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af kemikalier, Fotopapir og film
Fra : Thomas Engelschmidt

Dato : 27-01-03 11:15

Hej,

Jeg er lige begyndt at fremkalde film selv.

Hvor er det bedste sted at købe Kemikalier til fremkaldelse, Fotopapir, 30 m
s/h film.
Jeg kunne forstille mig at det ville være en smule dyrt at købe det hos en
alm. foto forhandler.
Evt. købe det hjem fra udlandet, er der nogen som har erfaringer med det ??

Mvh
Thomas

Fra : "B.Kjær"

Dato : 28-01-03 19:16

Hej Thomas

Film har jeg købt hos Technikdirekt i Tyskland, der kan du sikkert også købe
papir og kemikalier, dem har jeg dog købt hos Kamaradoktorn i Stockholm, da de
har et meget stort udvalg

m.v.h.
Bjarne

Fra : Jeppesen

Dato : 28-01-03 23:04

"Thomas Engelschmidt" <te@wavetech.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg er lige begyndt at fremkalde film selv.
>
> Hvor er det bedste sted at købe Kemikalier til fremkaldelse, Fotopapir, 30
> s/h film.

Hej Thomas

Jeg ved ikke om det er bedst - men der er efterhånden ikke mange butikker
med den slags gammeldaws kemikalier :)

Men http://www.fotoplaneten.dk har et lille med godt udvalg.

Mvh Kim

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-01-03 00:14

"Thomas Engelschmidt" <te@wavetech.dk> wrote in message
> [...]
> alm. foto forhandler.
> Evt. købe det hjem fra udlandet, er der nogen som har erfaringer med det

http://www.scandinavianphoto.se/default2.asp

Det her ser fornuftigt ud, men jeg har ikke prøvet at handle med dem.
De skriver at DK levering er 1-2 dage, og betaling via kreditkort.
Er der andre der kender dem ?

--
Jørgen, Brøndby

Fra : "B.Kjær"

Dato : 29-01-03 17:05

Hej

Har handlet med dem et par gange uden problemer

Mvh
Bjarne