Piskat!
Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 27-01-03 11:07

Kære Gruppe

I har før hjulpet med min kære hankat Herr Frantz Jäger, og nu er den
gal igen. Han er blevet behandlet mod urinvejssygdomme et par gange og
skulle være fuldstændig rask nu. Pisseriet er også blevet bedre, nu er
vi nede på enkelte pissesteder, og de fleste heldigvis på badeværelset.
Det gør det jo kun mindre irreterende og derfor vil jeg frygtelig gerne
have et råd til hvordan man kan flytte pissestedet en meter eller to.

Hvis jeg opdager ham i tide kan jeg flytte ham til bakken, og han vil
benytte den. Andre gange bruger han den på eget initiativ. Når jeg ser
ham bruge bakken - på eget initiativ eller mit, roser jeg ham altid op i
skyerne og giver ham en Frolik (ved godt det er hundemad, men Franz er
vild med næsten altid spiseligt) når han er færdig. Hvad kan man ellers
gøre? Han havde også et pissested i gangen - der står nu en lille flad
plastikbakke med eddike hvilket afholder ham fra at pisse i nærheden.
Har I andre gode råd?

Mvh
Kim

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-01-03 20:26

-- Han havde også et pissested i gangen - der står nu en lille flad
> plastikbakke med eddike hvilket afholder ham fra at pisse i nærheden.

Hvis det virker det ene sted, er der vel rimelig chance for at det også vil
virke det andet sted. Prøv da

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

* Vi er på jorden for at være gode ved andre. Hvad de andre laver her, ved
jeg ikke.

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 28-01-03 09:16

Hej Nina

Det er bare noget sværere i de små kroge bag toilettet.

/Kim

Fra : Pia Thomsen

Dato : 28-01-03 11:06

Sæt et glas med eddike?!! Eller andet, der kan presses ind i krogen

Hilsen Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-03 17:56

> Sæt et glas med eddike?!! Eller andet, der kan presses ind i krogen

Ja eller en lille folie-bakke

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 29-01-03 09:01

Hej Pia og Nina

Det vil jeg bene hjem og prøve - mange tak!

/Kim

Fra : Jynis

Dato : 27-01-03 22:22

Jeg ville nok stille en ekstra katte bakke i babeværelset , hvor din kat
foretrækker at tisse. Måske han så rammer den og igen vil bruge bakken på
dens vanlige plads. Mvh
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk