Siemens SL45i
Fra : Frank Andersen

Dato : 27-01-03 09:21

Hvor høj er kvaliteten af MP3 afspilleren i SL45i i forhold til andre
almindelige MP3 afspillerer, både m.h.t. lydkvalitet og styrke.

Mvh
Frank

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 27-01-03 16:29

"Frank Andersen" <fa@privat.dk> wrote in message
> Hvor høj er kvaliteten af MP3 afspilleren i SL45i i forhold til andre
> almindelige MP3 afspillerer, både m.h.t. lydkvalitet og styrke.

Lydkvaliteten/styrke er fin - betydelig bedre end lydkval. på min SPV. På
SL45en kan man justere bas/diskant og hovedtelefonerne passer til
menneske-ører (i modsætning til SPV-'fonerne, der passer nogenlunde til
elefant-ører).

SL45ens lydkvalitet kan godt sammenlignes med en helt almindelig
MP3-afspiller, men det går nok an på bitraten du bruger til dine MP3-filer.
På min "gamle" SL45 brugte jeg altid > 128kbps uden noget som helst form for
problemer. Det der irriterede mig lidt med SL45ens MP3 afspiller var at man
kunne ikke finjustere lydstyrken - nogle gange passede "trinene" bare ikke
til sangen, styrken var enten for lav eller for høj.

HTH
--
Chris
: )