ny Aig
Fra : WHaP

Dato : 27-01-03 08:59

hej folkens

jeg søger Aig [Advanced IMEI Generator] men skal være over 1,0 da den er ved
at blive for gammel.
hvis du har den liggende så send den venligst til spam1@sol.dk
hvis du er personen der kun bytter så skriv til mig over mail eller
ICQ#115069228

WHaP

Fra : Fischer

Dato : 27-01-03 09:20

> jeg søger Aig [Advanced IMEI Generator] men skal være over 1,0
> da den er ved at blive for gammel.

Det stinker langt væk af at nedkøle nogle meget "varme" mobiltelefoner.
Når IMEI-nummeret er spærret, så genererer vi lige et nyt - med fare for at
ramme et der findes i forvejen.

Pas på WHaP. Hvis du rammer IMEI-nummeret på en telefon tilhørende en
voldelig person og han finder dig, så kommer han måske forbi og stopper
telefonen op i røven på dig ..... og måske lægger han den i den originale
emballage først!!!

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : WHaP

Dato : 27-01-03 19:03

Det er sq da også typisk at der skal være negative personer som kun er her
for snakke lort om folk!
jeg spurte ikke hvad den kunne bruges til vel? nej jeg spurgte om der var
nogen der havde programet?!

Fra : Fischer

Dato : 27-01-03 19:14

> Det er sq da også typisk at der skal være negative personer som
> kun er her for snakke lort om folk!

*LOL*

> jeg spurte ikke hvad den kunne bruges til vel?

Næh - det behøvede du ikke. Min fantasi rækker i al fald ikke til noget som
helst legitimt formål til dette program.
Men jeg glæder mig til at du gør mig klogere ..... !?

Fra : WHaP

Dato : 27-01-03 22:35

ja nu vil du have jeg skal give dig en lang forklaring hvorfor og hvad jeg
skal bruge programet til, men nej har jeg ikke tænkt mig at gøre! da jeg kan
se du flere gang hentyder til din "Varme" mob.tele. bl her

hva mener du med det ?
> jeg har skifte flashen og psu´en på den så nu skal den have
> nyt sw og jeg har ikke selv haft tid til at lave et kable der til !

Nåh, jeg studsede bare over at du skulle have "opdateret" IMEI.
IMEI-nummeret er nomalt kun noget man piller i (ændrer) hvis telefonen er
spærret på et eller flere mobilnet - altså typisk hvis telefonen er "varm".

mere tror jeg ikke jeg vil nævne hr. Fisher!

ps gad vide hvor du har alt den info ang IMEI fra?

WHaP

Fra : Kasper Zebre

Dato : 28-01-03 19:41

Hep
Er du ikke venlig at skrive under det du kommenterer?
Og: Er der ikke en del kludder i dit citateri?

"WHaP" <spam1@sol.dk> wrote in message news:<3e35a64a$0$241$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> skal bruge programet til, men nej har jeg ikke tænkt mig at gøre! da jeg kan
> se du flere gang hentyder til din "Varme" mob.tele. bl her

Fischer har flere gange skrevet at han ikke ser nogen legitim grund
til at lege med at skifte IMEI på sin mobil. Sandt! Hvis du har leget
med SW-opdateringer og har smadret dim egen IMEI hvorfor lægger du så
ikke den gamle IMEI ind igen. I stedet for at eksperimentere med
opdigtede IMEI numre, som i worst-case forhindrer tilfældige mennesker
i at komme på nettet med deres telefon.

> ps gad vide hvor du har alt den info ang IMEI fra?

Nu er Fischer jo ikke en af de skribenter her der kender mindst til
emnet her. IMHO ved han hvad han taler om.
Hvis du virkelig har lyst til at læse noget om sikkerheden i GSM
nettet, så start her:

http://www.google.com/search?q=cache:NMUuAeKiSEkC:www.3gpp.org/ftp/tsg_sa/WG3_Security/2000_meetings/TSGS3_11_Mainz/Docs/PDF/S3-000142.pdf+IMEI+ETSI+GSM&hl=en&ie=UTF-8

....stille og rolig blød læsning om hele fundamentet for at du
overhovedet kan være sikker på at andre ikke giver sig ud for at
"være" din mobiltelefon på GSM nettet.

Mvh Kasper