MS Windows
briani 27239
Integration af SP1 i en XP-boot cd
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 26-01-03 23:59

Hej med jer

Jeg er ved at forberede en formatering af mine hd´s og vil i den forbindelse
lave en boot XP cd med SP1 integreret i XP. Jeg bruger guiden fra
http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html. Jeg får dog,
når jeg prøver at slipstreame SP1 ind i XP, med kommandoen ; E:\Documents
and settings\Jegvan>XP SP1\update>update /s:E:\WINXP-CD, den besked at "XP"
ikke blev godkendt som en internt eller ekstern kommando, et program eller
en batchfil. Jeg har prøvet med at flytte de to mapper det handler om, til
forskellige steder (og så henvise til stedet i kommandoen) men lige lidt
hjælper det, samme meddelse kommer frem. Har nogen en ide om hvad der er
galt?

En andet spørgsmål, betyder det noget at SP1 pakken er på engelsk og mit XP
pro er dansk?

Hilsen Jegvan

Fra : Madsen

Dato : 27-01-03 02:02

Jegvan Durhuus skrev:

> En andet spørgsmål, betyder det noget at SP1 pakken er på engelsk
> og mit XP pro er dansk?

Ja, det betyder en hel del. Det skal være samme sprogversion.

Madsen.