wireless probs
Fra : cazonmobile

Dato : 26-01-03 22:31

Jeg har netop opsat et Intel Wireless access point med indb.router og alm.
lan udgang. På lan udgangen sidder der en switch med 2 PC'er sat til.

Alle kan logge på internettet, og de to PC på switchen kan se hinanden, men
den PC'er der benytter wireless delen kan ikke se de to andre computere.
Hvis jeg forbinder den direkte via kabel til switchen kan de se de andre
uden ændring af nogen instilinger.

Hvorfor kan wirelessdelen ikke se switchPCerne??

Jeg kan ikke pinge de andre (ej heller routeren..)

Jeg benytter DHCP og TDC ADSL.

Carsten