6610 vs. 7210
Fra : KOL

Dato : 26-01-03 21:57

Hej.
jeg står og skal have valgt en ny telefon.
men har ikke helt styr på, hvad man bør vælge idag.
nogle der kan komme med nogle "inputs" ?
pt. står valget mellem en 6610 el. 7210

men kom endelig med nogle forslag.
og gerne med både positiv og negativ kritik af de enkelte telefoner.

//KOL

Fra : Jesper Winding

Dato : 26-01-03 23:47

Jah altså bortset fra at 7210 er grim og 6610 er fed, så er de ens indeni!
--
Jesper

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 27-01-03 01:18

On Sun, 26 Jan 2003 21:57:23 +0100, "KOL" <ask@me.com> wrote:

>men kom endelig med nogle forslag.
>og gerne med både positiv og negativ kritik af de enkelte telefoner.

Så er det jo et nemt valg du skal tage !

Du ser på dem, bestemmer dig for hvilken du synes ser bedst ud, og så
ta'r du den.

7210 og 6610 er nøjagtigt den samme telefon. 7210 er bare i livsstil
indpakningen, 6610 er i business-indpakningen.

Jacob

Fra : BoS

Dato : 27-01-03 12:39

"KOL" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> pt. står valget mellem en 6610 el. 7210
>
> men kom endelig med nogle forslag.
> og gerne med både positiv og negativ kritik af de enkelte telefoner.

Hej KOL

Jeg har haft begge telefoner. Jeg startede med en 7210. Den havde jeg i
nøjagtig 3 dage. Så vag jeg så led og ked af dens latterlige knapper, at
jeg solgte den for 3000kr på et værtshus på sydsjælland. Så skrev jeg mig op
til en 6610, og fik den, da den kom til landet.

Knapperne på en 7210 sidder alt for tæt nede i bunden. Man skal bruge begge
hænder for at betjene knapperne i bunden. Det er umuligt at sende en SMS
uden at skrive forkert 50 gange.

Derudover er navigationstasten i toppen af 7210'eren svære at ramme rigtigt
på, fordi der ikke er nogen ordentlig opdeling ("knapgrænse"). En værre skod
telefon, synes jeg.

Bare min mening.

mvh Bo

Fra : Gumle

Dato : 27-01-03 16:52

argh nu er du da vist lidt zippet hva??? jeg har selv en 7210 og det møller
da maks, jeg skriver uden problemer med en hånd og hurtigere end nogen andre
jeg kender og jeg skriver omkring 200-300 sms'er om dagen *SS* dog syntes
jeg det er underligt at knapperne er slidt væk efter 2 mdr. det var de feks
ikke på min 6510 nå men anyway ville prøve noget nyt og købte en 6610 i
lørdags og tja tror bare det er spørgsmål om tilvending
Og det med at knapperne oppe foroven er sværrer at ramme?? jeg tænkte på er
du bager eller sådan noget??

Fra : DosMo

Dato : 27-01-03 18:05

>argh nu er du da vist lidt zippet hva??? jeg har selv en 7210 og det møller
>da maks,

Få dig et sprog

>jeg kender og jeg skriver omkring 200-300 sms'er om dagen *SS*

Få dig et liv! :)

>jeg tænkte på er du bager eller sådan noget??

Han er nok bare over 11 år :)

Fra : Gumle

Dato : 27-01-03 20:37

"DosMo" <dosmo39@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Få dig et sprog

Pssssshhh hva har mit sprog at gøre med denne gruppe? tsk tsk

> Få dig et liv! :)

Tja hva kan jeg sige?? hvorfor købe nogen uden at bruge det? det ville
da være fjollet eller hva?

> Han er nok bare over 11 år :)

Skal man ikke også være det for at være bager? hmm hmm

Fra : Søren EB

Dato : 30-01-03 00:07

Vil det sige at jeg som også skriver ca. 150 beskeder om dagen heller ikke
har noget liv.. ? og jeg er da snart 30 ...

Men JA 6610 er den du skal vælge..!! Men igen jeg bruge min
forretningsmæssigt og havde lidt samme problem selv da jeg for lang tid
siden valgte 8310 istedet for 6510 .. siden skiftede jeg og var glad for
6510 .. derfor blev det igen den model der er henvendt til forretningsbrug
altså N6610.

God fornøjelse... Og så er 7210 da også lidt for poppet. der går sgu for
meget muhammed i den telefon.. ik!