NYHED
Fra : SAMTRONIC

Dato : 26-01-03 21:26

Hej alle sammen

Jeg kommer med en nyhed
Prøv www.samtronic.net den fedeste side som er set i 2003
Siden bilver frigivet Mandag den 27 januar kl. 18:00

God fornøgelse

SAMTRONIC

Fra : Dan Molberg

Dato : 26-01-03 21:33

"SAMTRONIC" <sam@samtronic.net> wrote in message

Hvem stemmer for dødsdom for spammere?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 26-01-03 21:35

HER !!!

pd

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-03 21:42

En gut der hedder noget så besynderligt som "SAMTRONIC" (med store
bogstaver) skrev:

>Jeg kommer med en nyhed
>Prøv www.samtronic.net den fedeste side som er set i 2003

Lyder imponerende! Nu er vi jo godt nok kun 26 dage inde i det nye år,
men jeg har allerede set "fede" sider i år.

>Siden bilver frigivet Mandag den 27 januar kl. 18:00

Hvad er idéen med at afspille tada.wav inden siden åbnes?

Dit indlæg hører hjemme i news:dk.opslag.internet - IKKE i

Hvis jeg var dig, så ville jeg også (i den rigtige gruppe) skrive lidt
om indholdet - i stedet for bare at skrive, at det er den fedeste side
- der siger nu engang ikke særlig meget...

PS! Tænk også på hvad du skriver i emne/subject... "NYHED" siger
heller ikke særlig meget.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : | Gooz |

Dato : 26-01-03 21:43

"SAMTRONIC" <sam@samtronic.net> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer med en nyhed
> Prøv www.samtronic.net den fedeste side som er set i 2003
> Siden bilver frigivet Mandag den 27 januar kl. 18:00

Bliver siden relevant for gruppen ?

Hvis nej, så hold op med at poste reklamer her i gruppen!

Sådan nogen som dig burde ikke have internet adgang!!!

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 26-01-03 22:59

> [...]

> Prøv www.samtronic.net den fedeste side som er set i 2003
> Siden bilver frigivet Mandag den 27 januar kl. 18:00

Idiot.

/haa