Jubiiii
Fra : Christina K

Dato : 26-01-03 21:30

Hej gruppe

Efter at have siddet og opdateret min hjemmeside, synes jeg at jeg lige
ville dele min successoplevelse fra weekendens udstilling i Vejle med
jer andre.

Min "lille" skat Calibra blev Champion og det er jeg bare så glad for.
Det er jo den allerførste titel for mig. Min hunkat Cindy Boogaloo fik
sit første CAC, så alt i alt en vellykket dag for os.

Fordi Calibra havde været så dygtig og så fordi at jeg ikke kunne lade
være fik jeg ham fotograferet på udstillingen, det var faktisk meget
sjovt at prøve. Resultatet er på forsiden af min hjemmeside.

Jeg vil også ønske jer andre der var på udstilling både lørdag og søndag
tillykke med de fine resultater!

Missehilsener Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Birgitte

Dato : 27-01-03 02:12

"Christina K" <christinakfjerndette@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sjovt at prøve. Resultatet er på forsiden af min hjemmeside.
> Jeg vil også ønske jer andre der var på udstilling både lørdag og søndag

Hej Christina
Et kæmpe tillykke med Calibra
Vi ved hvor meget I holder af den "lille" bassemand, og tusind tak for altid
at have vist ham så flot frem på udstillingerne
Også et tillykke til Cindy Boogaloo først CAC, flere skal nok komme
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Christina K

Dato : 27-01-03 20:31

> [...]
> at have vist ham så flot frem på udstillingerne
> Også et tillykke til Cindy Boogaloo først CAC, flere skal nok komme

Hej Birgitte

Tak.Vi prøver vores bedste, selvom du ikke altid synes at hans fusser er
"helt" hvide*GG*. Men det er fordi at han er en lille svinemås med
vandskålen osv. og det må han jo have lært hjemme hos jer *LOL*

Mange hilsener Christina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-01-03 21:09

> Tak.Vi prøver vores bedste, selvom du ikke altid synes at hans fusser er
> "helt" hvide*GG*.

Ha ha, det skal du ikke hænge dig i. En af de første gange jeg skulle på
udstilling med min Rubella (købt af Birgitte), havde jeg fået en LAAAANG
vaskeanvisning.
Specielt punkt til de hvide poter.
Jeg fulgte den til punkt og prikke, også det afsnit med at katten skal
udenfor og luftes, når den er tør, så pelsen rejser sig.
Hvad Birgitte ikke havde taget højde for var, at vi lige havde slået græs.
Ergo fik Rubella grønne poter istedet for hvide *G* Jeg opdagede det først
om morgenen. "Who cares, det er naturligt, det kan da ikke betyde noget" ...
var mine tanker.

På udstillingen gik det fint. Rubella fik EX1 og NOM. Hvad jeg ikke vidste
var, at Birgitte havde planlagt og besøge udstillingen, og havde ikke sagt
det, da hun ville overraske mig. Jeg stod ved buret, da hun og Sten troppede
op midt på eftermiddagen. De kiggede ind i buret på deres afkom. Jeg siger
dig, der kom et udbrud der ville noget fra Birgitte "Jamen for f..... Nina,
hun har sq da grønne poter" ... ikke noget med at spørge hvordan det var
gået til bedømmelsen....
Jeg skreg af grin med kommentaren "Ja det har hun, og det vil hun også have
på scenen om lidt" ... og det havde hun.
End of discussion Rubben var smuk på scenen og meget meget naturlig, og
selv Birgittes pudder-kvast måtte melde pas *LOL*

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk
* Vi er på jorden for at være gode ved andre. Hvad de andre laver her, ved
jeg ikke.

Fra : Birgitte

Dato : 27-01-03 23:31

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> selv Birgittes pudder-kvast måtte melde pas *LOL*

Hej Nina og Christina
I får mig jo til at lyde som fodfetish *S*
Jeg holder bare på at hvide poter skal være hvide og ikke gule, eller
"grønne"
Husker ganske tydeligt den dag *GG* hvordan mon du "Nina" ville reagere,
hvis du uanmeldt kom og så dit afkom helt misfarvet "med helt grønne poter"?

Utroligt at Rubben ikke skulle farvebedømmes...*GG*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Christina K

Dato : 28-01-03 19:53

Nina, Tender Tribes <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b14373$t93$1@sunsite.dk...

> [...]

> End of discussion Rubben var smuk på scenen og meget meget
naturlig, og
> selv Birgittes pudder-kvast måtte melde pas *LOL*

Hej Nina
Jeg kan levende forstille mig Birgitte komme hen til buret og så er det
bare det eneste hun ligger mærke til *LOL* Så står man der med alle sine
talenter! Men flot klaret at hun kom på senen. Næste gang vil jeg have
en uden hvidt *ss*

Hilsener Christina

Fra : Majer

Dato : 26-01-03 21:45

> [...]
> Det er jo den allerførste titel for mig. Min hunkat Cindy Boogaloo fik
> sit første CAC, så alt i alt en vellykket dag for os.

Tillykke!! Det er flot gået!

> Fordi Calibra havde været så dygtig og så fordi at jeg ikke kunne lade
> være fik jeg ham fotograferet på udstillingen, det var faktisk meget
> sjovt at prøve.

Hvem tog billedet og hvad kostede det??

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-01-03 12:14

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev...
> Hvem tog billedet og hvad kostede det??

Hej Majer

Kan ikke lige svare på ovennævnte, for jeg kiggede ikke synderligt på
fotografens stand, da jeg var i Vejle i går... Men, jeg vil bare lige sige,
at der også kommer en fotograf - eller to - til Bagsværd den 9. feb., hvor
jeg ved, at du har tilmeldt din kat )

Vi ses,
Camilla

Fra : Pia Thomsen

Dato : 27-01-03 12:23

Jeg fik også taget et billede af min Horus - kan ses på min hjemmeside,
under Horus http://home20.inet.tele.dk/coonscorner - det var et firma, der
kalder sig Pets On Print og et billede kosted 150 kr. Det skal lige nævnes,
at der bliver taget mange billeder med digitalkamera og så vælger man selv
fra indtil du står med et - forhåbentlig - godt billede

Hilsen Pia

Fra : Christina K

Dato : 27-01-03 20:37

Majer <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e34c6fe$0$10978$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvem tog billedet og hvad kostede det??

Ja, jeg gav også 150 kr og så derusover 50 kr for at få det på en CD, da
jeg synes at det var virkelig godt ved Pets on Print. Ideen er skide god
med at tage billeder på udstillinger, hvor kattene er sat op.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 27-01-03 14:45

Hej Christina,

> Min "lille" skat Calibra blev Champion og det er jeg bare så glad for.

tillykke med den "lille"! Og med Cindy selvfølgelig...

/Pernille (der HAR haft fornøjelsen af at præsentere Calibra på en
udstilling...pyh... kald lige ham "lille" en gang til...)

Fra : Christina K

Dato : 27-01-03 20:27

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 27-01-03 20:50

Hej Christina,

> Vi så ikke dig på udstillingen, du kan selvfølgelig også have lavet
> noget andet.

det ville have været godt klaret hvis du havde set mig, for jeg var der
slet ikke *grin*

/Pernille