Statonær campingvogn
Fra : Stefan Jessen

Dato : 26-01-03 21:26

Hej Ng

Jeg kunne godt tænke mig at i stedet for en lejlighed, at købe mig en
Stationær Cv. MEN hvor i Kbh. kan man bo hele året og vilke regler er der
omkring sådan noget. jeg tænkte på måske en HOBBY Til ca.200 tusende..

Håber at nogen kan hjælpe mig.

Mvh sbj

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 27-01-03 17:10

"Stefan Jessen" skrev
> [...]
er der
> omkring sådan noget. jeg tænkte på måske en HOBBY Til ca.200

Hej Stefan.
Jeg kender et par stykker, som har helårsbolig på Absalon Camping
mellem Albertslund og Tåstrup, de får endda posten hver dag. Kig
eventuelt på http://www.camping-absalon.dk/default.asp?menuid=1272

Hilsen
Tommy

--
Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine !!!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside

Fra : Käthe Mogensen

Dato : 07-02-03 19:38

Hej Stefan.

Absalon campingplads kan man godt ligge fast ved. Kender en.
MEN!!!!!!!!!!!!!!!
, det skal sige siges at det er den dårligste DCU Campingplads i Kbhs.
omegn. Der er ikke rengjort, og feks. hoppepuderne til børn er ikke ok. osv.
osv. Svarer ikke af egen erfaring, men af andens private iagtagelse dagligt.
Så det er mig en stor gåde at DCU ikke kigger nærmere på denne plads.
Skal også sige, at finder ejeren ud af at man har kontaktet DCU eller andre
klage instanser, bliver man promte smidt ud af pladsen.

Hilsen Käthe.

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 07-02-03 20:01

Hvis du har tænkt dig at skulle bo fast i en CV, skulle du nok overveje en
af de mere helårs vogne man kan få f.eks. Solifer( fås fra 158.800,- til
300.900), Kabe osv. og ja, jeg ved godt at de er noget dyrere end f.eks. en
hobby, men det er surt at give 200k for en vogn som man ikke bliver tilfreds
med. Tag ud til et par forhandlere og snak med sælgerne om dine behov, så
vil de uden tvivl sige som jeg.

Mvh
H.Hvidberg
----
www.toyota-forum.dk

Fra : T. Hartung

Dato : 07-02-03 20:41

"www.toyota-forum.dk" <2yota@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> hobby, men det er surt at give 200k for en vogn som man ikke bliver

njaaaaa det er vel ikke givet at han bliver utilfreds med en Hobby, jeg tror
at du naturligt tænker på isoleringen, men så ringe er en ny tysker nu
heller ikke - det er vel mere surt at give 300k og så blive utilfreds med en
Solifer/Kabe/Cabby

Tag ud til et par forhandlere og snak med sælgerne om dine behov

god ide - og stationære vogne er billige som brugte - særligt på det private
marked

Syntes iøvrigt det lyder rigtig spændende - skrotte det hele og flytte
permanent ud på en C.P. har faktisk samme planer "når vi bliver gammel" men
i sydeuropa (i "lausi-sæsonen") - men sig det ikke til nogen måske stiger
priserne så voldsomt

mvh
T. Hartung

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 09-02-03 19:43

Det er da vist ikke lovligt, at bo på en campingplads, jeg mener, at man
skal have en fast adresse, uden for campingpladsen.