Little big man
Fra : Arne Skriver

Dato : 26-01-03 19:38

Hej

Jeg har lige set denne herlige film igen, men denne gang lagde jeg (for
første gang) også mærke til musikken. Hvem spiller den blues, som er
gennemgående i filmen. Det lyder jo ret godt.

Arne Skriver

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-01-03 20:14

In an article of 26 Jan 2003 Arne Skriver wrote:

> Jeg har lige set denne herlige film igen, men denne gang lagde jeg (for
> første gang) også mærke til musikken. Hvem spiller den blues, som er
> gennemgående i filmen. Det lyder jo ret godt.

Nu var jeg lige selv igang på IMDb med noget andet, og så kunne jeg da
godt lige køre din forespørgsel igennem også. Måske kan du bruge
informationen på http://us.imdb.com/Credits?0065988 til noget.

--
Uffe Holst

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-01-03 20:23

Arne Skriver wrote:

> Jeg har lige set denne herlige film igen, men denne gang lagde jeg (for
> første gang) også mærke til musikken. Hvem spiller den blues, som er
> gennemgående i filmen. Det lyder jo ret godt.

I følge filmdatabasen imdb (http://imdb.com):

Original Music by
John Hammond (I)

Non-Original Music by
John Strauss (I)

Men man skal nok ikke stole alt for meget på filmdatabasen, for i følge
oplysningerne om John Hammond på:
http://us.imdb.com/Name?Hammond,%20John%20(I)
er han født i 1955, og da filmen er fra 1970, må han jo være lidt af et
musikalsk geni med gode forbindelser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen