Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tyske webshops - hvem er billigst?
Fra : Mark Enoch

Dato : 26-01-03 18:26

Hej gruppe,

Jeg er interesseret i at høre, hvilke tyske webshops der er de billigste,
når man skal købe digitalt spjelrefleks? Et krav - man skal kunne betale med
forudbetaling eller pr. efterkrav, da jeg ikke har Master Card eller Visa.

På forhånd tak. =o)

Med Venlig Hilsen,

Mark Enoch.

Fra : Møller

Dato : 26-01-03 19:58

"Mark Enoch" <mark.enoch@mail.dk> wrote in message
> [...]
med
> forudbetaling eller pr. efterkrav, da jeg ikke har Master Card eller Visa.

Jeg ved det ikke rigtigt, men prøv:
http://www.powerseller24.de/
http://www.pro-tronics.de/
der er jo også en dansk der er ved at være med:
http://www.digital4u.dk/
Eller prøv:
www.edbpriser.dk
http://www.bestpriceeu.com/dk/
http://www.imaging-resource.com/PRODS/G1/G1A.HTM

men hvis der er andre der er bedre, er jeg med på en kigger!
--
Møller

Fra : Lars [8210]

Dato : 26-01-03 20:56

Mark Enoch wrote:
> [...]
krav - man
> skal kunne betale med forudbetaling eller pr. efterkrav,

Hej Mark

Prøv at kikke her:

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm