Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
At føle et kamera i Århus
Fra : Olav M. Noksagt

Dato : 26-01-03 18:18

Hej
Jeg har tidligere klynket over den manglende mulighed for at få et Sony
DSC-717 i hænderne i Århus. Jeg har ringet til alle fotoforretninger jeg
kender og elektronik-steder som Fona, Merlin og Fredgaard uden held. Sony
Danmark bekræfter at "der ikke rigtigt" er nogle kameraer ude i butikkerne,
fordi de er kostbare, men at de "synes det er i orden, for de sælger fint".
Derfor: er der nogen der ved hvor man i Århus kan få et Sony DSC-717 (eller
til nød 707) i hænderne uden at skulle bestille og betale først, og kan se
det uden at det forventes at man køber det?

Moe
(der desperat mangler noget fysisk til at bedømme udfra i stedet for
hurtigtsnakkende sælgere eller internet-anmeldelser)

Fra : Lotte M

Dato : 26-01-03 18:36

"Olav M. Noksagt" <noksagt_fjerndette@hotmail.com> skrev

> [...]
> til nød 707) i hænderne uden at skulle bestille og betale først, og kan se
> det uden at det forventes at man køber det?

Tja, der er jo den mulighed, at en af 707/717 ejerne vil fremvise
kameraet for dig - jeg ved ikke hvor mange der er i Århus, men
lidt længere nordpå er der nogle stykker
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk/foto/

Fra : U. Pedersen

Dato : 26-01-03 19:35

Lotte M skrev:

> [...]
>kameraet for dig - jeg ved ikke hvor mange der er i Århus, men
>lidt længere nordpå er der nogle stykker

Ja Lotte, vi kan jo spørge hvad han vil give for at røre ved en Sony

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)