Flere afsenderkonti i mail
Fra : Kim Christensen

Dato : 26-01-03 16:55

Hejsa

Er her mon en som kan hjælpe mig ?

Jeg modtager flere email i min Outlook fra forskellige konti (4 forskellige
ialt).

Når jeg sender mail så er det altid min default adresse som bliver brugt.

Jeg ønsker at kunne sende fra alle 4 konti, så modtager ikke tror at det
kommer fra en anden konti.

Jeg ønsker frit at vælge imellem gvinken afsenderkonti der bruges.

Eks:
Mine konti:
kim@gris.dk
kim@fugl.dk
kim@hest.dk

kim@gris.dk er default

1. Jeg sender en mail. Min afsender adresse vil være kim@gris.dk
2. Jeg modtager en mail på kim@gris.dk og svarer retur. Afsenderadressen vil
væe kim@gris.dk
3. Jeg modtager en mail på kim@fugl.dk og svarer retur. Afsenderadressen vil
være kim@gris.dk

4. Jeg ønsker altså at en mail til kim@fugl.dk skal retursvares med
kim@fugl.dk
5. Jeg ønsker altså at en mail til kim@hest.dk skal retursvares med
kim@hest.dk

Kan det lade sig gøre eller bliver jeg nød til at gå ind i webmail for at
svare med den afsenderadresse jeg ønsker modtageren skal have ??

mvh
Kim Christensen

Fra : Søren Blom

Dato : 26-01-03 18:25

"Kim Christensen" <kim@cybercode.dk> skrev

> Jeg ønsker at kunne sende fra alle 4 konti, så modtager ikke tror at det
> kommer fra en anden konti.
>
> Kan det lade sig gøre

Ja. Dog kommer lidt an på hvilket version af Outlook du bruger. kan ikke
lige huske med de ældre version men med Outlook Xp, vælger du på send
knappen hvilken konto mailen skal sendes fra.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 26-01-03 19:16

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> lige huske med de ældre version men med Outlook Xp, vælger du på send
> knappen hvilken konto mailen skal sendes fra.

Fedt *sss* - det hjalp *s*

Nu jeg er her:
I min indbakke har det altid irriteret mig at "Fra" altid viser afsenderens
navn og ikke blot email adressen. Kan jeg ændre på det ?

Tusinde tak

mvh
Kim Christensen

Fra : pre

Dato : 27-01-03 11:28

Hvis jeg skal svare korrekt på dit spørgsmål, så må jeg ned og studere
Outlooks hjælpetekster for det er ikke den slags "man" bruger til
hverdag. Igen afhængigt af versionen har du et par hundrede muligheder
for at skifte rundt mellem felterne.

© pre 2002

"Kim Christensen" <kim@cybercode.dk> skrev i en meddelelse
:
: "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
: news:3e341a02$0$134$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
: > "Kim Christensen" <kim@cybercode.dk> skrev
: > >
: > > Jeg ønsker at kunne sende fra alle 4 konti, så modtager ikke tror
at det
: > > kommer fra en anden konti.
: > >
: > > Kan det lade sig gøre
[...]