Problem med formular med filsend
Fra : JB

Dato : 26-01-03 16:47

Hej

Jeg har lavet mit website i Frontpage, og forsøgt at lave en formular hvor
folk har mulighed for at uploade en fil.

Jeg har sat formularen op, med database connection til resultater, succes og
fejlside, samt angivet distinationskataloget til filerne.

Formularen vises fint, man kan browse, men når man trýkker send, tænker den
blot lidt hvorefter siden med en tom formular vises igen, ingen fejl, ingen
filer bliver oploaded og intet indsat i databasen.

Skal der sættes noget specialt på serveren for at benytte denne funktion
(udover at den skal understøtte FPSE?

Nogen der har brugt denne funktion i Frontpage?

mvh

JB

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 28-01-03 17:28

> Skal der sættes noget specialt på serveren for at benytte denne funktion
> (udover at den skal understøtte FPSE?
>
> Nogen der har brugt denne funktion i Frontpage?

Jeg har et formular med filsending på følgende side:
http://www.fjordhesten-oest.dk/indhold/formularer/billedgalleri_send_billede
..htm

og det virker fint. Jeg bruger FrontPage 2002 og det er vigtigt at den
server du bruger passer til FP2002!

Vh Bjarne

Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:52

Hej Bjarne

Jeg fandt din kommentar inde på kandu.dk
Jeg har problemer med når man skal sende billeder ind til mig, så skal
man skrive et brugernavn og password. Skal man også det på din
hjemmeside? Ville helst man ikke skulle på min, da det er alle mulige
sender ind.
Mvh.
Kristian Dalgård

http://www.kandu.dk/